Gå til innhold

Hvorfor er det så mange sure og bitre kvinner her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så enormt mange sure og bitre kvinner her inne, som sprer sin generaliserende møkk om menn, og som ikke får forhold til å fungere? Kan det tenkes at det faktisk er dere som er problemet, hvis dere aldri fungerer med menn i et forhold? Hva sier det om deg som person at du må henge på dette forumet og skrive dritt om menn? Er dette en attraktiv attributt å føre opp på sjekkecv'en, mener du? For et ormebol av ekle mennesker dette egmonteide foraet er. Dere burde overvåkes, så mye dritt dere skriver.

Anonymkode: c7a2c...59d

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til det er nok at mange av damene her inne er enten trygda eller sykmeldte, da har de nok mange tunge kjedelige dager.

Anonymkode: 23dc9...a8b

• Liker 23
  • Nyttig 4
Skrevet

Fordi å det er veldig mange menn som behandler kvinner fryktelig stygt. Å leite etter kvinner som ikke har blitt behandlet stygt av én eller flere menn er som å leite etter nåla i høystakken. 

Anonymkode: 89327...e94

• Liker 20
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi å det er veldig mange menn som behandler kvinner fryktelig stygt. Å leite etter kvinner som ikke har blitt behandlet stygt av én eller flere menn er som å leite etter nåla i høystakken. 

Enig. Merkelig at menn har så liten selvinnsikt at de ikke skjønner det.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor er det så enormt mange sure og bitre kvinner her inne, som sprer sin generaliserende møkk om menn, og som ikke får forhold til å fungere? Kan det tenkes at det faktisk er dere som er problemet, hvis dere aldri fungerer med menn i et forhold? Hva sier det om deg som person at du må henge på dette forumet og skrive dritt om menn? Er dette en attraktiv attributt å føre opp på sjekkecv'en, mener du? For et ormebol av ekle mennesker dette egmonteide foraet er. Dere burde overvåkes, så mye dritt dere skriver.

Anonymkode: c7a2c...59d

du er jo på kvinneguiden. 😅 

Anonymkode: 560a1...073

• Liker 5
Skrevet

Tar ikke mange minutter etter et slikt spørsmål før kommentarene renner inn. Kommentarer som alltid legger skylden over på menn. Mye enklere det enn å jobbe med egne utfordringer og problemer.

Når det er sagt. TS sin formulering gav jo ikke akkurat et godt grunnlag for en god og sivilisert diskusjon rundt problematikken. 

Ser et problem med at krenkede folk støtt og stadig går i forsvarsposisjon eller angrepsposisjon pga tidligere erfaringer fra andre tråder. Den holdningen fører til en evig rullende ball. Opprettholdt av begge kjønn. 

Anonymkode: 70c1b...c70

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Nå syns jeg ikke det er flere kvinner som skriver dritt om menn her enn det er menn som klager og skriver dritt om kvinner. Og siden dette er et kvinnerforum og det helt klart er overvekt av kvinner her, så sier det vel mer om menn, eller? Et forum der man kan være anonym er jo et sted det er lett å ta ut frustrasjon. Ta det for det det er framfor å legge så mye i det. Det er som kommantarfelt over alt, noen må alltid spy galle.

Anonymkode: e5d6e...663

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Haha, jeg synes det var morsomt med burde overvåkes! Men det er generelt mange sure, bitre folk på nettet! Overalt. Det er vel et utløp for frustrasjon i livet. Jeg synes egentlig det er bare underholdene. 

Anonymkode: 4ed0e...2d8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå syns jeg ikke det er flere kvinner som skriver dritt om menn her enn det er menn som klager og skriver dritt om kvinner. Og siden dette er et kvinnerforum og det helt klart er overvekt av kvinner her, så sier det vel mer om menn, eller? Et forum der man kan være anonym er jo et sted det er lett å ta ut frustrasjon. Ta det for det det er framfor å legge så mye i det. Det er som kommantarfelt over alt, noen må alltid spy galle.

og bitre kvinner må på et tidspunkt få lov til å si: nå er det nok

fremfor å måtte sitte dagen lang og se glad og fornøyd ut, for at mannen skal føle seg bra. man må jo få være glad for at man slike menn i sitt liv. en feiring over at man endelig er ferdig med dårlig behandling.

btw, det er ganske få mennesker da som egentlig kommer ut av slike opplevelser uten å være bitre. :P de er supermennesker.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det den nye sannheten. At folk som skylder på andre egentlig har skylden selv? Høres jo veldig enkelt og greit ut, da. Det skal jeg si til alle hvis de konfronterer meg med noe dårlig jeg har gjort 🥹

Anonymkode: 565c4...893

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

De kvinnene som eventuelt sitter og skriver "bitre" innlegg her inne snakker nok ikke om dette 24/7, men ranter litt på en forum i noen minutter iløpet av dagen. Litt som deg, TS! 
Så tror ikke du skal ta slik på vei. Det går nok bra. 

• Liker 6
Skrevet

Det kryr også av innlegg her inne fra sure og bitre MENN, incels og andre menn som ikke "får sex" når de vil ha det og av dem de vil ha det av. "Ingen damer vil GI MEG SEX" er en gjenganger her.

Anonymkode: 4957c...ec4

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva de oppfatter og hva som er virkelighet er 2 vidt forskjellige tung her.

Anonymkode: 734b8...06f

• Liker 1
Skrevet

Er det så mange av de her da? Jeg bruker å overse tråder hvor det blir en sånn «kjønnskamp» så mulig jeg tar feil 😊

Jeg tror det er noen få som holder på, og de skriver det samme i alle tråder. 

• Liker 2
Skrevet

Som jeg alltid sier i disse trådene; KG er kvinners klagemur. Noen damer her inne jobber også aktivt for at ingen skal finne seg mann siden de ikke klarer det selv. Disse finner du i alle tråder å skriver dump han uansett hva TS sier.

Ikke ta noe som blir skrevet her inne seriøst og med deg videre i real life. Denne siden har blitt litt som det norske internettets rævhull for å si d pent 😂

Anonymkode: 4c5d6...cfd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det stemmer jo ikke. 
De fleste menn (og kvinner) er helt normale oppegående mennesker. 

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg observerer langt mer fra kvinner.

Kvinner som snakker nedsettende om menn får også en mye mer likes og positive reaksjoner sammenlignet med når menn gjør det samme. Ja, man kan si det er naturlig på et kvinnedominert forum, men det gjør ikke akkurat situasjonen bedre når så mange både direkte og indirekte oppfordrer til dårlige holdninger. 

Å havne innpå forumet her som mann uten å bli krenket og føle for å gå i forsvarsposisjon/angrepsposisjon skal godt gjøres. Mange menn klarer nok ikke å holde seg i tøylene etter å ha fått gjennomgå så hardt som de gjør her. Noe som desverre bidrar til å holde ballen rullende i enda høyere grad. 

Anonymkode: 70c1b...c70

• Liker 5
Skrevet

Det hadde vært enklere om du kommer med eksempler på hvem du mener er sure og bitre, så vi kan se hva det er du reagerer på. Det som irriterer meg mest er de som snakker om markedsverdi på mennesker. Men det er jo smak og behag. Jeg regner med at du logger av hvis det blir for ille.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er det den nye sannheten. At folk som skylder på andre egentlig har skylden selv? Høres jo veldig enkelt og greit ut, da. Det skal jeg si til alle hvis de konfronterer meg med noe dårlig jeg har gjort 🥹

Anonymkode: 565c4...893

denne måten å tenke på fungerer flott når man er med oppegående mennesker, men er du blant feil mennesker fungerer det ikke så godt. da må man konstant forsvare seg mot angrep og da blir det sikkert en automatikk i å forsvare seg  og man forventer angrep hele tiden. man bryter hverandre ned for å forhindre at noen angriper en.

Skrevet

Fordi mange folk blir rævhål bak eit tastatur uansett kjønn.

Se for deg vanlig kvinneguiden retorikk på f.eks eit kjøpesenter der du faktisk snakke med folk. Ikkje at folk gjer det, men mentaliser samtalane vi har her inne til "ekte liv".

Ja du hadde ikkje snakka sånn.

Live Nelvik har prøvd det i det eine programmet sitt. Det er sjukt ubehagelig å sjå på.

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...