Gå til innhold

Funnet leilighet men den hat rare løsninger…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet leilighet som har «alt» jeg trenger, men den har slike mdf(?) platevegger som ser ut som panel og det er det verste jeg vet. Hvordan løser man det? Det er i _alle_ rom… Bite i det sure eplet og bare godta det, eller droppe å kjøpe den. Er et himla til arbeid å gjøre om til slett vegg, noe jeg ikke orker å gjøre igjen. (Gjorde det på mitt forrige hus, og det er så mye jobb) hvordan innrede en leilighet med sluke vegger uten at det blir harry? Har noen eksempler? 

Anonymkode: 8ebbc...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Letteste er vel å ta dem ned og legge gipsvegger med rullesparkling. Tar litt tid og lager mye støv, men det er gjennomførbart. Alternativt Walls2Paint, men det er ganske dyrt. Resultatet kan bli bra, gitt at veggene er rette og man har litt flaks.

Å fikse vegger er ikke den største utfordringen. Det er mye verre å fikse utsikten og solforholdene. Så om huset har de kvalitetene du jakter på med størrelse, beliggenhet, antall rom og planløsning samt en fantastisk uteplass med sol til langt på kvelden er smartpanel en kamel jeg glatt hadde spist.  

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville ikke latt noe så lite som veggplater stoppe meg. 

Det er så utrolig vanskelig å finne en leilighet som har både rett pris, størrelse, beliggenhet, planløsning, osv osv osv, at hvordan veggene er er en bagatell. 

Anonymkode: 51572...dee

• Liker 2
Skrevet

Er MDF-plater de "rare" løsningene?

• Liker 1
Skrevet

Hvis MDF-panel er det verste du vet, får du smelle på rehab gips utenpå. Sparkle og male.

Anonymkode: f2b3b...169

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...