Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Berre lurte eg, på kor mange her som har høyrt noko om dette med Sony og rootkit, og alt rundt det - og kva tankar de eventuelt måtte ha gjort om det.

(Og sjølv om "rootkit" høyrest veldig datarelatert ut, så har dette temaet definitivt noko her å gjera.)

Endret av Crazee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har hørt mye om det, føler kansje en stund det ble litt vel mye mas.. se boingboing.net

Jeg har mac, og laster ned musikken jeg hører, så derfor bryr jeg meg ikke

Skrevet

No hadde dei jo laga noko for Mac òg, men det er jo ikkje så lett å innstallere det... ;)

Men - om det berre er du som har høyrt om dette, så er jo det litt skræmande. Det betyr jo at det er mange kandidatar her til å få øydelagt PCane sine, berre fordi dei vil vera lovlydige og kjøpa CD-ane i staden for å laste ned...

Ei lita oppsummering då: Sony er i hardt vêr på grunn av DRM-metodane sine for å hindra kopiering av CDane - PCane som har fått innstallert desse programma (sjølv om ein svara nei til det) er vid opne for virus, spyware og alt det der snusket. Etter sterkt press og liten vilje til å beklaga seg, har dei gitt ut avinnstalleringsprogram to gongar - og i begge tilfella gjer det situasjonen verre ved å kjøra dei.

Så eit anna spørsmål kan då vera: Kjøper du DRM-CDar, eller er du skeptisk til dei...?

Skrevet

Ja, jeg har også hørt om det. Og mener helt klart at måten de har gått frem på for å beskytte innholdet mot piratkopiering er helt hårreisende. Spesielt siden dette ikke blir opplyst, og at Sony ikke la seg flate med en gang.

Nei, jeg kjøper ikke DRM-cder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...