AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #1 Skrevet 16. desember 2022 Datteren min på 14 har astma og sliter spesielt nå når det er så kaldt ute. Har blitt anbefalt jonasmaske, men ser at det er to varianter. Den blå har større oppvarmingsgrad, men tyngre å puste gjennom, men det hvite er visstnok det «vanligste». Noen med erfaring som kan gi meg et råd eller to? Anonymkode: d1cd8...79b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 Spør inne på astma-gruppen på Facebook 🙂 Flere med erfaring! Anonymkode: 78049...e8d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 Jeg har bare prøvd den blå. Ble veldig plaget med kondens. Den nedre delen av ansiktet, og halsen, ble søkkvåte, noe som heller ikke var noe særlig i kulda. Anonymkode: 2c896...fab
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 Jeg har den hvite, synes den er for tung å puste med, og det blir veldig mye kondens. Så jeg bruker bare skjerf, som jeg har over munn og nese, de dagene det er for kaldt. Anonymkode: 9717d...080
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå