flusa Skrevet 16. desember 2022 #1 Del Skrevet 16. desember 2022 Hei dere🌸 Hvor kjøper dere strikkepinner, rimeligst ? Gjerne på nett,da jeg syns det er enklere🤗 Skulle hatt pinne nr.9, men de tykkeste jeg fant på europris var nr.8.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bananasplitt Skrevet 16. desember 2022 #2 Del Skrevet 16. desember 2022 Jeg kjøper i den lokale garnbutikken fordi jeg gjerne vil ha en garnbutikk i sentrum. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 16. desember 2022 #3 Del Skrevet 16. desember 2022 flusa skrev (15 minutter siden): Hei dere🌸 Hvor kjøper dere strikkepinner, rimeligst ? Gjerne på nett,da jeg syns det er enklere🤗 Skulle hatt pinne nr.9, men de tykkeste jeg fant på europris var nr.8.. Søstrene Grene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 16. desember 2022 #4 Del Skrevet 16. desember 2022 Sandnes Garn har tykkelse opp til 25 mm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnuskeLuska Skrevet 16. desember 2022 #5 Del Skrevet 16. desember 2022 Hobbii.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 16. desember 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 16. desember 2022 Tusen takk for svar🤗🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå