Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 Jeg sluttet på Yasmin før forrige menstruasjon, som var for 28 dager siden. Har lest mye om at det kan ta tid før den normale syklusen kommer i gang, med eggløsning og menstruasjon. Har begynt å blø nå, vil det si at det er min naturlige menstruasjon som kommer?
Iceglow Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 Det er helt umulig å si så sant du ikke vet om du har hatt EL.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #3 Skrevet 12. desember 2005 Ok, har ikke så peiling på dette jeg.. Vet ikke sikkert om jeg har hatt eggløsning, men fikk i alle fall veldig vondt i magen sånn ca midt i perioden som jeg ellers ikke har hatt når jeg har gått på p-pillene. Takk for svar i alle fall!
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #4 Skrevet 12. desember 2005 Tok rundt et år på meg til alt var normalt. Hadde mensen annenhver uke, eller så tok det noen måneder før jeg fikk det, noen ganger varte det et par dager, andre en dag og andre igjen en uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå