terten Skrevet 25. oktober 2002 #1 Del Skrevet 25. oktober 2002 Er det mulig å rette opp noe sånt ??? Har over lengre tid vært veldig betatt av en type og det har tydelig han vært av meg. ( Oppført seg slik i hverfall). Problemet er at vi var på fest forrige helg, der jeg drakk meg nærmest bevisstløs. Våknet hos ham uten og huske noe særlig. Våknet naken, så jeg skjønnte hva vi hadde gjort. Kom meg fort ut mens han sov og har ikke snakket med han siden. Tror jeg virkelig har ødelagt sjansen min hos ham men lurer på om noen her inne kanskje har noen råd. Hvordan skal jeg oppføre meg ovenfor han? Bør jeg unngå han en stund? Ikke minst, kan han fortsatt bli interessert i meg? Hjelp meg, please. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gæst Skrevet 25. oktober 2002 #2 Del Skrevet 25. oktober 2002 Halløj..... Jeg tror, du skal tage en snak med ham om hvad der skete den nat.. Måske kan han ikke huske noget.. Jeg kan godt forstå at det hele godt kan være lidt pinligt :oops: jeg har prøvet det samme.. Jeg vågnede heldigvis op med tøj på, men jeg kunne ikke huske hvad der var sket.. Hvis du stadig har følelser for ham, så synes jeg du skal snakke med ham.. Vh Sarah (håber du kan forstå det, jeg er fra Danmark) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. oktober 2002 #3 Del Skrevet 25. oktober 2002 Terten! Hvis du våknet uten klær på og du mener d har skjedd noe; har ikke han da forspilt sjangsen sin hos deg??? Hadde noen bare pult meg mens jeg var så full at jeg ikke husket noe derefter og måtte spørre oppatt hadde jeg pinadø sidesatt d m voldtekt selv om vold ikkehar blitt brukt..... :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå