AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Vi har mye å gjøre før babyen kommer, storesøster skal vi pusse opp rommet til før februar. Vi har enda ikke startet siden mannen jobber så mye + lang reisevei til og fra jobb. Derfor har dette blitt drøyd, jeg har gjort det jeg har kunnet men som høygravid og en 1 åring som har krevd sitt så setter det liten stoppe på hva jeg har orket. Nå vil mannen reise til familien i jula, og igjen sette alt på pause. Kjenner jeg blir litt skuffet og fortvilet, fordi vi begge vet innerst inne om vi skal bli ferdig før Februar så må vi bruke romjula til å få gjort ting. Hva tenker dere? Skal vi dra til familien hans i romjula, og sette prosjektet igjen på pause? eller være hjemme å få gjort ting? Anonymkode: c6093...d2f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Sette det på pause. Maænnen din må leie hjelp- ikke la deg som er høygravid pusse opp.... Anonymkode: ca5f7...ce6 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Familien hans kan hjelpe pusse opp Anonymkode: ca5f7...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Du skriver at dere har mye å gjøre før babyen kommer, men du nevner bare at dere skal pusse opp et soverom? Det tar jo ikke all verden med tid, så dere kan vel reise til familien i julen, også pusse opp rommet i starten på januar ?🤷♀️ Anonymkode: b626b...3ff 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du skriver at dere har mye å gjøre før babyen kommer, men du nevner bare at dere skal pusse opp et soverom? Det tar jo ikke all verden med tid, så dere kan vel reise til familien i julen, også pusse opp rommet i starten på januar ?🤷♀️ Anonymkode: b626b...3ff Vegger, tak og gulv må byttes… og sette nye, er ikke allverdens jobb men d er litt mer enn hvis d var et rom som vi bare kunne malt osv, da kunne jeg fint gjort dette selv. Ts Anonymkode: c6093...d2f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vegger, tak og gulv må byttes… og sette nye, er ikke allverdens jobb men d er litt mer enn hvis d var et rom som vi bare kunne malt osv, da kunne jeg fint gjort dette selv. Ts Anonymkode: c6093...d2f Hadde personlig ikke brukt julen på dette. Det tar ikke 2 mnd å fikse liksom, 2 uker holder i massevis 😄 Anonymkode: b626b...3ff 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde personlig ikke brukt julen på dette. Det tar ikke 2 mnd å fikse liksom, 2 uker holder i massevis 😄 Anonymkode: b626b...3ff forstår d, men når mannen har mye jobb og kommer ikke før seint på kveld så er d vanskelig å få d til utenom i helger 🥲 kanskje jeg stresser mye men jeg er redd vi ikke blir ferdig Anonymkode: c6093...d2f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): forstår d, men når mannen har mye jobb og kommer ikke før seint på kveld så er d vanskelig å få d til utenom i helger 🥲 kanskje jeg stresser mye men jeg er redd vi ikke blir ferdig Anonymkode: c6093...d2f Hvis du river det du kan, og han fikser vegger og tak, så kan du male vegger og han legger fort nytt gulv når du har malet ferdig veggene😊 Tror du stresser litt ja.. Anonymkode: b626b...3ff 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #9 Skrevet 16. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi har mye å gjøre før babyen kommer, storesøster skal vi pusse opp rommet til før februar. Vi har enda ikke startet siden mannen jobber så mye + lang reisevei til og fra jobb. Derfor har dette blitt drøyd, jeg har gjort det jeg har kunnet men som høygravid og en 1 åring som har krevd sitt så setter det liten stoppe på hva jeg har orket. Nå vil mannen reise til familien i jula, og igjen sette alt på pause. Kjenner jeg blir litt skuffet og fortvilet, fordi vi begge vet innerst inne om vi skal bli ferdig før Februar så må vi bruke romjula til å få gjort ting. Hva tenker dere? Skal vi dra til familien hans i romjula, og sette prosjektet igjen på pause? eller være hjemme å få gjort ting? Anonymkode: c6093...d2f Jeg har en 1-åring og ingen baby i magen og jeg blir stresset av å tenke på å pusse opp nå. Lei inn arbeidskraft? Bruk mindre penger på noe annet for å få sjelefred i jula. Anonymkode: d315f...062 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå