AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #21 Del Skrevet 16. desember 2022 Ja mange ganger. Spesielt da barna var mindre. Nå når de er store er livet mitt betydelig mer behagelig som det er jevnt over. Var ofte svært utslitt da de var mindre. Det var nok utløsende for slike fantasier. Anonymkode: e92b9...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #22 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er litt vanskelig, føler meg låst til alle forpliktelser. Jobb, hus, barn, mann og familie, når alt er gjort er det lite tid til meg og mine ting. Anonymkode: c3492...513 Derfor bør en ikke låse seg til slike forpliktelser. De er bare til hinder Anonymkode: 22d22...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #23 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Derfor bør en ikke låse seg til slike forpliktelser. De er bare til hinder Anonymkode: 22d22...f90 Godt å vite etter at skaden har skjedd Anonymkode: c3492...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #24 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt å vite etter at skaden har skjedd Anonymkode: c3492...513 Man går frivillig inn i slike forpliktelser, og bør ha vurdert dette på forhånd. Ingen grunn til å veive med flagget her. Anonymkode: 22d22...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #25 Del Skrevet 16. desember 2022 ~white lady~ skrev (16 timer siden): Det er vel ikke uvanlig å dagdrømme om et annet liv når det virkelige livet er fylt opp av stress, forpliktelser og knuste drømmer. Eller bare litt masete unger og en kjedelig mann, eventuelt. Det er gjerne et tegn på at man trenger et avbrekk, en pustepause? Jeg har ofte lyst til å bestille meg en billig charterbillett og bare ligge på stranda og lese bøker i ei uke. Ingen som maser eller trenger meg på noe som helst vis. Sove så lenge jeg vil. Bade i sjøen uten å måtte passe på småbarn. Drikke en cocktail ved strandbaren og flørte litt med den kjekke lokale bartenderen. Gå på spa. Få massasje. Spise et måltid, som jeg ikke har laget, i fred og ro på en koselig liten fiskerestaurant, der de serverer dagens fangst og serverer lokalpresset vin. Servitøren er hyggelig og kjekk, og får meg til å føle meg som en dronning. Sukk. 🙂 Du har rett i at dette er ren fantasi og dagdrømming, kommer ikke til å gjøre det virkeligheten. I virkeligheten hadde jeg ikke greid å forlate mann og barn. Men bestille seg en billig chartertur er en mer gjennomførbar plan Det har jeg faktisk lyst til å gjøre i sommer, hvis jeg får lov av mannen. Anonymkode: c3492...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #26 Del Skrevet 16. desember 2022 Ja. Er derfor jeg ikke har barn. Jeg er fri til å gjøre hva jeg vil. Ingen forpliktelser. Anonymkode: b61f7...168 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #27 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har rett i at dette er ren fantasi og dagdrømming, kommer ikke til å gjøre det virkeligheten. I virkeligheten hadde jeg ikke greid å forlate mann og barn. Men bestille seg en billig chartertur er en mer gjennomførbar plan Det har jeg faktisk lyst til å gjøre i sommer, hvis jeg får lov av mannen. Anonymkode: c3492...513 Herregud, er du 12? Han er ikke faren din. Anonymkode: 496c3...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #28 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud, er du 12? Han er ikke faren din. Anonymkode: 496c3...94b Er vel noe man må bli enige om. Hun kan jo ikke bare stikke av i ei uke uten videre og bruke mange tusen. Anonymkode: cded5...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #29 Del Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Er derfor jeg ikke har barn. Jeg er fri til å gjøre hva jeg vil. Ingen forpliktelser. Anonymkode: b61f7...168 Jeg er veldig glad for at jeg fikk barn og det var etterlengtet. Men man kan bli sliten noen ganger selvom barnet er veldig ønsket. Anonymkode: c3492...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 17. desember 2022 #30 Del Skrevet 17. desember 2022 Aldri fra barna, men fra alt annet ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå