AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Hei! Jeg hadde samleie på mandag er vell for sent å ta angrepille nå? Kan man kombinere det og p stav noen som vet? Jeg har p stav som går ut i oktober men har forsøkt å få den byttet tidligere i år da mensen plutselig har kommet tilbake jevnt og trutt etter operasjon før sommeren. Fastlegen nektet å bytte den og mente den fortsatt ville fungere til oktober selv om jeg har fått tilbake regelmessig mensen. Jeg er skeptisk. Jeg er og har alltid vært veldig fertil. Fikk litt akutt angst 🙈Jeg har normalt ikke ons og bruker alltid kondom men ikke denne gangen da begge ble litt "gale av lyst" og ingen hadde kondom🙈😇😂Jeg som alltid er så ansvarlig! Burde jeg ta graviditet test bare for å være sikker? Har notert i kalenderen min at siste dag med mens var 8 desember. Mvh kvinne 35 Anonymkode: daadb...e53
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Ella One må ta ila 5 døgn. Norlevo ila 3 døgn Anonymkode: ef718...1d5 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ella One må ta ila 5 døgn. Norlevo ila 3 døgn Anonymkode: ef718...1d5 Tusen takk❤️ikke trengt sånt siden jeg var tenåring 🙈da blir det apotek i morgen 🤞👍 Anonymkode: daadb...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå