AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Holder på å gå ned i vekt men må nok innse at jeg fortsatt (selvfølgelig) har en dårlig figur inni der. Lite til ingen midje, like brede skuldre som hofter. Altfor store pupper, lang overkropp og korte kraftige hobbitbein. Omtrent ingenting av plagg og stiler som jeg synes er fine, kler en slik kropp. Aner rett og slett ikke hva slags snitt som ser ok ut på en kropp som min. Skulle ønske jeg var petite og fin Anonymkode: 1f6e3...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 Jeg liker kjoler som ikke går inn i midjen, litt vide skjorte-kjoler. På denne årstiden har jeg ullsinglet og ullstrømpebukse under. Anonymkode: fe1f8...8e3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Holder på å gå ned i vekt men må nok innse at jeg fortsatt (selvfølgelig) har en dårlig figur inni der. Lite til ingen midje, like brede skuldre som hofter. Altfor store pupper, lang overkropp og korte kraftige hobbitbein. Omtrent ingenting av plagg og stiler som jeg synes er fine, kler en slik kropp. Aner rett og slett ikke hva slags snitt som ser ok ut på en kropp som min. Skulle ønske jeg var petite og fin Anonymkode: 1f6e3...ac3 Synes ikke det høres ut som det er noe galt med deg, annet enn at du snakker deg selv ned. Store pupper er fint, og virker ikke enorme hvis du velger v-hals. Ikke ha for dyp utringning, det blir lett vulgært med store pupper. Omslagskjoler/draperinger i midjen, empiresnitt eller skjortekjoler bør passe deg bra. Anonymkode: ec416...b16 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #4 Skrevet 16. desember 2022 Jeg har uproposonert store popper i forhold til resten av kroppen min, og løser det ved å kjøre stramme klær over titsa, og løse klær resten av kroppen, Så, topper med vide ermer, stram over brystet med gjerne vier seg litt ut nedover, kjoler som går utover fra livet og ned, turtleneck med store vide bukser etc etc. Jeg får ikke løst størrelsen på brystene over natta, så da vil jeg ikke bruke klær som gjør de enda større. Ikke sammeligne din kropp med andres, bare få løst ut proposjonene så skal du se at du straks kjenner deg litt bedre. Anonymkode: 6d61a...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå