Gå til innhold

Hvor bør jeg ta opp fag fra vgs for å bedre karakterer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er et bra sted? Hørt noe? Erfaringer? Et sted man kan dra på klassetimer, ikke bare over nett. Jeg tenker sonans, men er jo ganske dyrt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er muligheter for klasseromsundervisning uten å betale for det når det er snakk om forbedring av karakterer. Mange tar opp fag på egen hånd uten undervisning. Er det en mulighet for deg? Hvilke fag er det det er snakk om?

Anonymkode: 67311...ea4

• Liker 1
Skrevet

Hvor i Norge bor du? I Trondheim er det noe som heter Bybroen vgs som er en privat skole hvor de fleste av mine venner har tatt opp fag. Selv så kjøpte jeg bare inn pensumbøkene og satt på folkebiblioteket å leste. Brukte de nettressursene som var skrevet i bøkene og googlet bare litt rundt på diverse tema. Måloppnåelse osv. ligger ute udir. Krever selvdisiplin, men er jo nokså likt som å studere på høyere utdanning. Fin øvelse sånn sett.

Anonymkode: b3a66...17b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor i Norge bor du? I Trondheim er det noe som heter Bybroen vgs som er en privat skole hvor de fleste av mine venner har tatt opp fag. Selv så kjøpte jeg bare inn pensumbøkene og satt på folkebiblioteket å leste. Brukte de nettressursene som var skrevet i bøkene og googlet bare litt rundt på diverse tema. Måloppnåelse osv. ligger ute udir. Krever selvdisiplin, men er jo nokså likt som å studere på høyere utdanning. Fin øvelse sånn sett.

Anonymkode: b3a66...17b

Tror ikke man kan ta opp fag på Bybroen dersom det er snakk om karakterforbedring. Man kan vel kun ta opp fag man ikke har tatt før. 

Anonymkode: 67311...ea4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...