Gå til innhold

Kontakte gamle Tinder-matcher

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ganske lang liste med matcher jeg ikke har prioritert å kontakte. Mest fordi det er grenser hvor mange en kan skrive med på en gang. Et par tre holder jo.

Men ser nå at disse damene er på Tinder nesten et år etter og ikke har slettet meg.  Hvordan ville dere reagert om dere plutselig ble kontaktet av en gammel match? 

Anonymkode: ab61a...674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser egentlig ikke noe galt i det. Det har skjedd her. Vi endte kun opp som dårlige ff's, men det kan komme bedre ting ut av det. Livet skjer.

Anonymkode: 03f12...74c

Skrevet

Hvordan får dere så mange matcher på Tinder? Sveiper dere til høyre på mange?

Anonymkode: 9c72b...b14

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tinder består av menn som sveiper ja til alt, og får match med de damene som har sveipet på dem..Så en kvinne kan aldri unngå match, det er nærmest som en buffet for dem. 

Anonymkode: 12270...965

Skrevet

Jeg har 8 matcher nå, ikke skrevet et ord med noen av dem 😐 kanskje jeg skulle skrive til hun her halvannet år etter at vi matchet 😄

Screenshot_2022-12-15-23-35-16-96_fe657d718f12c74f5142081a66e15273_1.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tinder består av menn som sveiper ja til alt, og får match med de damene som har sveipet på dem..Så en kvinne kan aldri unngå match, det er nærmest som en buffet for dem. 

Anonymkode: 12270...965

De helt uaktuelle til venstre, resten til høyre. Sikkert mange som sveiper samtlige til høyre, men vet ikke om det er over halvparten.

Skrevet

Ts her. Tinder gull hjelper for å få flere matcher. Og å unngå «baris» bilde og bilde av bilen..

Anonymkode: ab61a...674

• Liker 1
Skrevet

Spørs om han er kjekk eller ikke og om jeg er ledig eller ikke. 

Anonymkode: eb3bd...7a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

om jeg er ledig eller ikke. 

Hvis du fremdeles ligger som en match hos vedkommende, så er jo profilen din aktiv. Må vel gå ut fra at du er ledig da? 

Anonymkode: 73227...7c5

Skrevet

Jeg ble kontaktet av en jeg hadde matchet med flere måneder tidligere uten at vi hadde noe kontakt. Nå har vi vært sammen i over ett år og skal flytte sammen!

så ta sjansen!!

Anonymkode: 64588...366

• Hjerte 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Hvis han virket interessant så kunne jeg funnet på å svare. Noen ganger blir jo ting liggende fordi man chattet med noen andre eller andre ting skjedde og Tinder ikke akkurat var høyeste prioritet.

Så det er egentlig bare å prøve. Det "verste" som kan skje er å bli avvist, ikke få svar eller match fjernet. Sånt skjer jo uansett når man fikk en match.

Skrevet
On 12/15/2022 at 11:31 PM, AnonymBruker said:

Hender jo man får en match og er opptatt med noe annet, snakker med en annen match, er sjenert, håper han skal skrive først eller hundre andre grunner, og så blir matchen liggende uten at noen tar kontakt. Tipper de fleste har en del gamle matcher.

Anonymkode: 696fb...1d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...