AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Jeg bestilte en leke derifra på mandag. Har enda ikke fått mail om at ordren er behandlet.. Har forståelse for at det det er jul og travelt! Bestilte f.eks fra lekekassen forrige uke og det tok bare ett døgn før pakken var på vei (og den er allerede hentet ut). Har aldri bestilt fra extra-leker før...er de til å stole på? Noen som har erfaring med den nettbutikken? Anonymkode: ca416...40a
snurk Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Det er en av norges største leketøyskjeder så ja, jeg vil tro de er til å stole på. Jobber selv i nettbutikk og folk generelt er veldig dårlig på å få med seg forventet leveringstid. Det står som regel på ordrebekreftelsen.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 snurk skrev (7 minutter siden): Det er en av norges største leketøyskjeder så ja, jeg vil tro de er til å stole på. Jobber selv i nettbutikk og folk generelt er veldig dårlig på å få med seg forventet leveringstid. Det står som regel på ordrebekreftelsen. Står ingenting om forventet leveringstid. På nettsiden deres står det rask leveringstid. Men ordren er jo ikke behandlet enda så da er den vel ikke plukket heller. Anonymkode: ca416...40a
GammelKaktus Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Har bestilt mye fra extra-leker og det har aldri vært noe problemer men de er nok treigere enn andre. Coolshop og lekekassen er raskere. Men stresser du så ringer du å maser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå