Gå til innhold

Netthandle hos extra-leker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en leke derifra på mandag. Har enda ikke fått mail om at ordren er behandlet..

Har forståelse for at det det er jul og travelt! Bestilte f.eks fra lekekassen forrige uke og det tok bare ett døgn før pakken var på vei (og den er allerede hentet ut).

Har aldri bestilt fra extra-leker før...er de til å stole på? Noen som har erfaring med den nettbutikken?

Anonymkode: ca416...40a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en av norges største leketøyskjeder så ja, jeg vil tro de er til å stole på. Jobber selv i nettbutikk og folk generelt er veldig dårlig på å få med seg forventet leveringstid. Det står som regel på ordrebekreftelsen.

Skrevet
snurk skrev (7 minutter siden):

Det er en av norges største leketøyskjeder så ja, jeg vil tro de er til å stole på. Jobber selv i nettbutikk og folk generelt er veldig dårlig på å få med seg forventet leveringstid. Det står som regel på ordrebekreftelsen.

Står ingenting om forventet leveringstid. På nettsiden deres står det rask leveringstid. Men ordren er jo ikke behandlet enda så da er den vel ikke plukket heller.

Anonymkode: ca416...40a

Skrevet

Har bestilt mye fra extra-leker og det har aldri vært noe problemer men de er nok treigere enn andre. Coolshop og lekekassen er raskere. Men stresser du så ringer du å maser. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...