Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har erfaring med sydamer i Kristiansand. Skal ha sydd meg en kjole, men har ikke hørt så mye om de som finnes.

Endret av blå
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det finnes en systue i gyldenløvesgate, rett med parken og rimi parken..har skifta noen glidelåser i noen bukser der, men vet ikke helt hva de gjør av andre ting, men er jo bare å ta en tur innom å høre..

Skrevet

joda, jeg har sett flere på gule sider. Så jeg vet at de finnes. men jeg ville gjerne hørt med noen som har erfaring med noen av de, om de er fornøyde eller misfornøyde

Skrevet

Skal du sy deg dame? :overrasket:

Sorry, greide ikke å dy meg...

Skrevet

Ja, tenkte jeg skulle sy meg en hyggelig venninne som jeg kunne gå på kafe med.

Skrevet

tviler ikke..

det er ikke så vanlig å gå til sydame å sy seg kjole lengre, så det tviler jeg på at du får tips av folk med erfaring.. så du får nesten bare ta turen ned å høre!!

Skrevet

Har du erfaring der fra???

Skrevet

Jeg vet der er et stykke reise, men siden det var så få andre konkrete tips prøver jeg meg likevel. Viss du skal på helgetur til Stavanger kan D'Grossi systue anbefales.

Gjest Gutten_som_vet..
Skrevet

Tenkte jeg kunne gi deg et svar jeg... jeg er gutt, men jeg vet....

På motsatt side av SATS, der det tidligere lå en Floriss blomsterbutikk. På hjørnet der ligger en kjolebutikk - dem tar mål av deg og syr kjoler - vel...

kjolen er vel ofte sydd i Kina med litt leveringstid, men du drar til dem og får den 100% lagt opp og tilpasset.

Ikke dyrt heller... en vel 3000 kroner for en fin kjole...

Håper dette var til hjelp og tror nok du skal bli fornøyd, kjente av meg har iallfall blitt det :klem: Og godt nytt år og god jul!

• 2 uker senere...
Skrevet

Syr de kjoler??

Var innom der en dag å kikket på de kjolene som hang der....komenterte litt at jeg ikke fant akkurat det jeg var ute etter...og da sa dama bare at det var ikke moderne nå, så det kom jeg ikke til å finne.

Heller ikke da jeg sa at "jeg må vel kanskje sy den selv" sa hu noe om at de også sydde kjoler.....

Men jeg kan kanskje gå innom der igjen....møter muligens en bedre selger da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...