AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Er en dame på 40 år… Etter mange runder med meg selv har jeg kommet til det at jeg skal fikse på puppene mine. Har ammet tre barn så de ser ut som to signe rosiner… Men… Mannen min er så sint for at jeg skal gjøre det! Han mener jeg er et dårlig forbilde for barna å at jeg skal stå foran de å forklare at siden jeg er så misfornøyd med meg selv så skal jeg operere meg for å bli slik aøøe andre i sosiale medier ser ut. Han tror jeg gjør det for å få oppmerksomhet. Jeg har forklart han at jeg gjør det for min EGEN del, ingen andre. Så nå har han vært sur på meg i en uke… Er det riktig av han syns dere? Anonymkode: 92ec5...173 1 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 15. desember 2022 Ja. Anonymkode: 119a3...c0f 76 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 15. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er en dame på 40 år… Etter mange runder med meg selv har jeg kommet til det at jeg skal fikse på puppene mine. Har ammet tre barn så de ser ut som to signe rosiner… Men… Mannen min er så sint for at jeg skal gjøre det! Han mener jeg er et dårlig forbilde for barna å at jeg skal stå foran de å forklare at siden jeg er så misfornøyd med meg selv så skal jeg operere meg for å bli slik aøøe andre i sosiale medier ser ut. Han tror jeg gjør det for å få oppmerksomhet. Jeg har forklart han at jeg gjør det for min EGEN del, ingen andre. Så nå har han vært sur på meg i en uke… Er det riktig av han syns dere? Anonymkode: 92ec5...173 Jeg er enig med mannen din. Anonymkode: 8f952...70a 59 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Kle på deg foran barna, problemet løst. Ikke at du har noe å skamme deg over. Mannen din skylder på barna, men er nok redd for arr, at han selv ikke skal like dem lenger osv. Anonymkode: 930c9...4b1 11
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 Populært innlegg #5 Skrevet 15. desember 2022 Din kropp, dine valg. Ferdig snakka! Anonymkode: 24c31...b7f 62 4 28
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kle på deg foran barna, problemet løst. Ikke at du har noe å skamme deg over. Mannen din skylder på barna, men er nok redd for arr, at han selv ikke skal like dem lenger osv. Anonymkode: 930c9...4b1 Redd for arr? Skjønner at du ikke har vært borti silikonpupper i alle fall.. Anonymkode: 65427...235 12
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Redd for arr? Skjønner at du ikke har vært borti silikonpupper i alle fall.. Anonymkode: 65427...235 Nei, det har jeg heldigvis ikke. Men er jo mange menn som ikke liker silikon. Anonymkode: 930c9...4b1 19 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Han tror jeg gjør det for å få oppmerksomhet. Jeg har forklart han at jeg gjør det for min EGEN del, ingen andre. Så nå har han vært sur på meg i en uke… Er det riktig av han syns dere? Anonymkode: 92ec5...173 Synes det er legitimt at han kommer med argumenter for hvorfor du ikke bør operere puppene, men synes ikke han skal være synlig sur på deg for valget du tar. Han bør respektere at dette er viktig for deg. Anonymkode: 0912f...805 28 8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det har jeg heldigvis ikke. Men er jo mange menn som ikke liker silikon. Anonymkode: 930c9...4b1 Lol. Og de liker å gnåle høyt og masse om det mens de gir meg tusen komplimenter for mine deilige pupper… som er av silikon. Anonymkode: db0c1...eb9 15 10
Ariande Skrevet 15. desember 2022 #10 Skrevet 15. desember 2022 Er litt enig med mannen din, du kan jo ikke be barna dine være fornøyd med seg selv om du selv ikke er det. Klart de blir påvirket av det på ettellerannet nivå. men dersom du selv syntes det er greit med plastiske operasjoner for å bli fornøyd så hvorfor ikke? Vi er alle forskjellige, og du er jo absolutt ikke den eneste som vil gå under kniven! 22 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #11 Skrevet 15. desember 2022 Gjør som du selv føler for. Det er din kropp🙂Jeg opererte puppene for 13 år siden, og har aldri angret. Arrene vises ikke, da snitter er "under" brystene og ikke rundt brystvorta. En kan ikke kjenne at jeg har silikon, da jeg hadde en del pupper i utgangspunktet. Så de både ser og kjennes naturlige ut🙂 Anonymkode: 5fa60...b94 9 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #12 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, det har jeg heldigvis ikke. Men er jo mange menn som ikke liker silikon. Anonymkode: 930c9...4b1 Da gir det enda mer mening at du snakker om arrene som medfølger 😏 Anonymkode: 65427...235 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 Populært innlegg #13 Skrevet 15. desember 2022 Mannen din har rett, du lærer jo barna at man bør fikse på kroppen dersom den ikke er «perfekt», fremfor å være fornøyd med kroppen sin slik den er. 🤷♀️ Du gjør jo som du vil, men mannen din syntes nok at det er viktigere å lære barna deres gode verdier enn at du har «fine» pupper. 🤷♀️ Anonymkode: cfda6...39a 54 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #14 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da gir det enda mer mening at du snakker om arrene som medfølger 😏 Anonymkode: 65427...235 Mange menn liker nok ikke silikonpupper og foretrekker damer som er naturlige og har selvtillit nok til å akseptere seg selv slik de er, men; Menn er ikke så flinke på å faktisk skjønne at det er silikonpupper de klår på. Har kjent en mann som trodde dama hadde «masse muskler i puppene» når det faktisk var silikon. 😅🙈 Og jo, man kan kjenne det. Anonymkode: cfda6...39a 11 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #15 Skrevet 15. desember 2022 Jeg har sagt til mannen at jeg kommer til å ta brystreduksjon med løft når vi er ferdige med barn. Jeg er normalvektig med store pupper som nå strekker seg omtrent ned til navlen (glem blyanttesten, jeg kan bære et grovbrød under hver pupp). Handler om at jeg ikke føler meg vel, og har heldigvis en mann som støtter meg selv om han sier han synes jeg er nydelig uansett. Din kropp, din selvfølelse, ditt valg. Og ungene trenger ikke vite du har gjort det av estetiske grunner før de blir gamle nok til å reflektere ordentlig over slike ting. Anonymkode: b3f5f...d4e 23 4 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #16 Skrevet 15. desember 2022 Hei. jeg har ammet to barn og har a-cup fra før, så nå har jeg bare to tomme små sekker som ser lite flatterende ut. Jeg savner tilbake til de små fine puppene jeg hadde så jeg støtter deg 100%. Mannen min støtter meg også 100%, for han har mistet håret og ønsker seg hårtransplantasjon, da han savner sitt hår ekstremt mye. Han har min fulle støtte i det. Når du er 40 år og tar slike valg, og har veid og vurdert det over lang tid så er det ikke det samme som om du skulle tatt silikon i ung alder. Kroppen tar hard medfart å gå gravid, og jeg kan skjønne at noen vil ta tilbake en del av den yngre versjonen av seg selv. Og hvem er dere til å peke med moralfingeren å trekke barn inni dette? De har for det første ingenting med dette å gjøre, og for det andre så går man ikke rundt å forteller barna sine at man tar silikon eller whatever. Anonymkode: 00c2c...3f6 28 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #17 Skrevet 15. desember 2022 Jeg har operert puppene og har ingen planer om å fortelle det til sønnen min. Det er da ikke noe han har noe med? Synes du skal gjøre det. Anonymkode: 9d96b...850 30 2
BobbySocks Skrevet 15. desember 2022 #18 Skrevet 15. desember 2022 Har tidligere vurdert silikon, men med unger i tenårene er jeg så glad for at jeg har en normal kropp å vise fram. Å framsnakke normalitet og at deres normale kropper er bra nok krever ærlighet, og det kunne jeg aldri vært med silikonpupper. Jeg er enig med mannen din. 16 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #19 Skrevet 15. desember 2022 100% enig med mannen din. Hadde også blitt forbanna hvis min partner hadde valgt å bruke masse penger på en unødvendig operasjon. Det er ikke uten risiko. Og så er det noe stusselig med å være så opptatt av utseende. Anonymkode: d3069...b91 18 2 2
snurk Skrevet 15. desember 2022 #20 Skrevet 15. desember 2022 Først av alt så er det ikke amming som gjør at man får "slappe rosiner". Det får man av graviditet, uavhening om man ammer eller ikke. Jeg er enig med mannen din og av akkurat samme grunn så kommer jeg aldri til å fikse på mine egne "skavanker" som slapp hud på magen og slappe pupper 🤷♀️ 16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå