Gå til innhold

Kan visst sende meldekort 21.12 istedenfor 24.12. Får jeg for hele perioden om jeg gjør det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på nav og der stod det: 

Neste meldekort kan sendes fra 21.12.

Jeg skal egentlig sende på julaften og da få penger tirsdag 27.12.

Noen som vet om jeg får mindre utbetalt fordi jeg sender den 21?

Har nemlig ikke råd til det. Nesten alt går ut i romjula pga stor strømregning. 

Men hadde også vært greit med et par hundrelapper til på konto før jul.

Men hvis jeg får 3 dager mindre utbetalt så kommer jeg til å sitte med minus på konto fram til neste utbetaling som da er 9 januar. 

Anonymkode: e2b10...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får sannsynligvis det du skal ha. Det er normalt å fremskynde noen slike grenser i forbindelse med jul. Men best å sjekke med NAV om du vil være sikker, om det ikke står på siden, som det burde gjøre.

Anonymkode: e73bf...ef2

Skrevet

Ja. Du får fylle ut meldekort for hele perioden (to uker), så da får du også utbetaling for hele perioden 😊 Hilsen veileder i NAV

Anonymkode: dc200...be9

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja. Du får fylle ut meldekort for hele perioden (to uker), så da får du også utbetaling for hele perioden 😊 Hilsen veileder i NAV

Vet du om pengene fortsatt vil komme tirsdag 27., eller rekker vi å få utbetalt før julaften?

Anonymkode: 0fcb2...50f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet du om pengene fortsatt vil komme tirsdag 27., eller rekker vi å få utbetalt før julaften?

Det er gitt mulighet for å sende tidligere, for at flest mulig skal få pengene før julaften. Vanligvis er de på konto innen 2-3 virkedager, så krysser fingrene for at de er på konto innen 23.12 😊

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er gitt mulighet for å sende tidligere, for at flest mulig skal få pengene før julaften. Vanligvis er de på konto innen 2-3 virkedager, så krysser fingrene for at de er på konto innen 23.12 😊

Takk!

(- ikke TS)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar 🙂

Anonymkode: e2b10...53f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du som er veileder i nav: hvor mange ganger må jeg dra til fysioterapeut for å få nav til å skjønne/godta at fysioterapeut i k k e virker på mine degenererte normale aldersforandringer samt en medfødt ledelse fra før i ryggen? Det står på nav sine sider at alt må være prøvd....men hvor lenge??

Anonymkode: 2319c...085

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...