AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Var inne på nav og der stod det: Neste meldekort kan sendes fra 21.12. Jeg skal egentlig sende på julaften og da få penger tirsdag 27.12. Noen som vet om jeg får mindre utbetalt fordi jeg sender den 21? Har nemlig ikke råd til det. Nesten alt går ut i romjula pga stor strømregning. Men hadde også vært greit med et par hundrelapper til på konto før jul. Men hvis jeg får 3 dager mindre utbetalt så kommer jeg til å sitte med minus på konto fram til neste utbetaling som da er 9 januar. Anonymkode: e2b10...53f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Du får sannsynligvis det du skal ha. Det er normalt å fremskynde noen slike grenser i forbindelse med jul. Men best å sjekke med NAV om du vil være sikker, om det ikke står på siden, som det burde gjøre. Anonymkode: e73bf...ef2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Ja. Du får fylle ut meldekort for hele perioden (to uker), så da får du også utbetaling for hele perioden 😊 Hilsen veileder i NAV Anonymkode: dc200...be9 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja. Du får fylle ut meldekort for hele perioden (to uker), så da får du også utbetaling for hele perioden 😊 Hilsen veileder i NAV Anonymkode: dc200...be9 Vet du om pengene fortsatt vil komme tirsdag 27., eller rekker vi å få utbetalt før julaften? Anonymkode: 0fcb2...50f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet du om pengene fortsatt vil komme tirsdag 27., eller rekker vi å få utbetalt før julaften? Anonymkode: 0fcb2...50f Det er gitt mulighet for å sende tidligere, for at flest mulig skal få pengene før julaften. Vanligvis er de på konto innen 2-3 virkedager, så krysser fingrene for at de er på konto innen 23.12 😊 Anonymkode: dc200...be9 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er gitt mulighet for å sende tidligere, for at flest mulig skal få pengene før julaften. Vanligvis er de på konto innen 2-3 virkedager, så krysser fingrene for at de er på konto innen 23.12 😊 Anonymkode: dc200...be9 Takk! (- ikke TS) Anonymkode: 0fcb2...50f 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 Takk for svar 🙂 Anonymkode: e2b10...53f 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Du får fylle ut meldekort for hele perioden (to uker), så da får du også utbetaling for hele perioden 😊 Hilsen veileder i NAV Anonymkode: dc200...be9 Du som er veileder i nav: hvor mange ganger må jeg dra til fysioterapeut for å få nav til å skjønne/godta at fysioterapeut i k k e virker på mine degenererte normale aldersforandringer samt en medfødt ledelse fra før i ryggen? Det står på nav sine sider at alt må være prøvd....men hvor lenge?? Anonymkode: 2319c...085
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå