AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Ville dere begynt på nytt som om ingenting har skjedd på starten eller begynne den nye relasjonen med å snakke mye om hva som gikk galt sist? Er midt oppi en situasjonen og jeg føler vi bare snakker om fortiden og prøver å fikse den istedet for å henge og gjøre noe gøy Anonymkode: 3f92f...1c7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Om dere ikke klarer å fikse fortiden så finn noen ny. Anonymkode: b28db...71c 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Det er helt umulig å forestille meg at jeg skulle ønske. Men om det var slik at jeg måtte og skulle få det til å fungere, tror jeg vi hadde fokusert på praktisk samarbeid, blitt enige om at sex var uaktuelt og fått til noenlunde greit å drifte et hjem sammen... Hva som funker for dere er det antagelig bare dere som vet. Anonymkode: ee5ec...3dd
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Begge deler. Anonymkode: 798e2...f02
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 Tror eksen måtte skiftet personlighet dersom det skulle funket. Det gikk galt av mange grunner, men fullstendig krasj av personligheter var vel hovedårsaken, ser jeg i dag. Anonymkode: 1c3fa...02b 1
svartkatt Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 Må nesten snakke om fortiden.. hvis ikke ender det vel med samme vise? Er ihvertfall fare for det. 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ville dere begynt på nytt som om ingenting har skjedd på starten eller begynne den nye relasjonen med å snakke mye om hva som gikk galt sist? Er midt oppi en situasjonen og jeg føler vi bare snakker om fortiden og prøver å fikse den istedet for å henge og gjøre noe gøy Anonymkode: 3f92f...1c7 Ville aldri tatt tilbake en eks som ikke ville snakke om hva som gikk galt. Er derfor jeg aldri prøver på nytt med ekser, fordi de vil bare "gjøre noe gøy" framfor å vise at de har fått mer innsikt siden sist. Anonymkode: 0af40...f83 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 Det hjelper ikke å bli sammen på nytt uten å fikse opp i de problemene som førte til brudd. Såklart må man snakke om det og er det f eks utroskap eller andre tillitsbrudd f eks rus eller gambling så tar det mange år før tilliten begynner å komme tilbake og da blir det tema i årevis. Fortiden blir ikke glemt selvom man gir forholdet en ny sjanse, nettopp derfor har jeg lært at det ikke er noe vits å bli sammen igjen. Anonymkode: 60945...6bc 1
AnonymBruker 42 Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ville dere begynt på nytt som om ingenting har skjedd på starten eller begynne den nye relasjonen med å snakke mye om hva som gikk galt sist? Kommer jo heeeelt an på hva som "gikk galt", og om det er så lenge siden at man potensielt har hatt tid til å forandre seg litt (helst fundamentalt) ..😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå