Gå til innhold

Høyesterettsdommer forgiftet av kona?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han offentlig anklager sin egen kone for å forgifte han, mens kona er, ifølge eget utsagn, avhengig av ektemannen.

Når mediene tar tak i versjonen til kona og spør dommeren hvordan han stiller seg til hennes versjon, så kommer det kraftuttrykk rettet mot media og deres "grafsing" i en "dyp tragedie". Han starta jo hele bøtteballetten med å komme med skikkelig alvorlig anklager mot sin egen kone, i media.

Politiet har ingen siktede per nå, og da virker det jo litt spesielt at han allerede veit hvem som har forgifta han, for politiet har tydeligvis ikke funnet klare bevis på det enda.

Og nå viser det seg at han også har sendt skikkelig pro-russiske meldinger til kona si, hvor han håper at Ukrania forsvinner fra kartet. Det er også meget spesielt gjort av han, all den tid kona hans er fra Ukrania.

Hele saken stinker av noe og jeg ser frem til hva etterforskningen til politiet vil vise.

• Liker 4
  • 8 måneder senere...
Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Movew0/tidligere-hoeyesterettsdommer-jens-edvin-skoghoey-fikk-paavist-narkotikastoffet-fenazepam

Tilsynsutvalget for dommere konkluderte 20. april med at Skoghøy brøt god dommerskikk da han offentlig anklaget ekskona.

Tidligere i april ble Skoghøy enig med Høyesterett om å fratre dommerstillingen. Han fikk utbetalt en sluttpakke på 3,6 millioner kroner.

Påvist: 3-OH-fenazepam.

– Da jeg så betegnelsen fenazepam gikk det kaldt nedover ryggen på meg. Jeg tenkte, hvorfor har ikke politiet reagert? 

Legemiddelet fenazepam – eller «panda», som stoffet betegnes som i narkomiljøer – inngår i gruppen benzodiazepiner og minner om Valium og Sobril, bare mye sterkere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...