Gjest Innsikten Skrevet 15. desember 2022 #21 Del Skrevet 15. desember 2022 Jeg drikker 1 kopp kaffe om dagen, maks 2. jeg drikker ikke kaffe etter kl.15.00. Jeg vet ikke hva det utgjør i ren koffein. Enkelte ukedager drikker jeg iskaffe trippel espresso. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #22 Del Skrevet 16. desember 2022 Mye koffein. Helst i pilleform. Blir ett par energidrikker om dagen også. Fra 150 mg til det tredobbelte kanskje? Trenger lite søvn og er ett effektivt menneske da 😅 Anonymkode: dba47...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #23 Del Skrevet 16. desember 2022 Vet ikke hvor mye koffein men er bevisst på å ikke drikke så mye. merker tydelig når jeg har fått en halv kopp for mye.. blir mellom 200 og 600 ml kaffe 1:1 før kl 14. hvis jeg skal drikke te så bytter jeg ut kaffe, samme med brus og energidrikk men drikker så og si aldri det. egentlig vil jeg slutte med koffein men DET er vanskelig 😅 Anonymkode: 836ab...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 16. desember 2022 #24 Del Skrevet 16. desember 2022 Aner ikke🙄 Drikker lite brus. Men drikker nok 2-3 kopper kaffe og 1-2 kopper te daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. desember 2022 #25 Del Skrevet 16. desember 2022 1 - 1,5 kopper kaffe om dagen. Prøver å bli gravid så har fått beskjed om å holde meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #26 Del Skrevet 16. desember 2022 Drikker 3 kopper kaffe (da snakker vi vanlig standard kopp-størrelse, altså rundt 2,5 dl). I helgene blir det gjenre en kopp mindre, men drikker til gjengjeld gjerne en halvliter pepsi max (som blir adskillig mindre koffein enn en kaffekopp) Anonymkode: ba167...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #27 Del Skrevet 16. desember 2022 Ingenting. Holder meg unna pga mye hodepine. Anonymkode: ef350...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå