AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Fylte år i går, 25. Skal ikke tvinge mi kjæreste til noe som helst, eller presse, men jeg fikk ikke blowjob i går. Vi har ofte hatt "bursdagssex" og jeg slikket henne da hun hadde bursdag i september. hvordan komme frem til henne med dette i saklig diskusjon? Var litt småampert i går (hun sa hun hadde vondt i hodet og orket ikke sex) Anonymkode: 3aca8...5a3
Gjest Vitalogy Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Jeg kom til å tenke på denne. Barnslige menn og kvinner kommer i alle aldre og fasonger.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Grow up Anonymkode: 82f81...c8d 11 3
Blue Balloon Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Nå kom jeg på noe jeg har lest en plass før, som kunne passe godt her. 12 1
Blue Balloon Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 (endret) Ok, Jeg får skrive et saklig svar og.. En ting er jo at du ikke bare kan akseptere at hun ikke vil. Men la oss nå se bort i fra sex/blowjob, og snakke om bursdagsgave generelt. Jeg tror nok at folk flest er enig om at det er litt smålig/spesielt å bli sur for at du ikke får akkurat det du ønsker deg på bursdagen din. Ja, enig i at det hadde vert litt stusselig å fått 0 oppmerksomhet fra kjæresten sin på 25års dagen. Men bursdager funker ikke slik at du har "krav" på alt du peker på. Ikke fordi jeg ønsker å være slem, men ut fra det du skriver her, så virker du litt selvsentrert og egoistisk, og burde gått litt i deg selv. Tenker nå jeg værtfall. Dette kommer fra en bro til en annen bro. Endret 15. desember 2022 av Blue Balloon 5 3
SlemUlv Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): (hun sa hun hadde vondt i hodet og orket ikke sex) Anonymkode: 3aca8...5a3 Her er svaret ditt. Hun var ikke i form, kanskje går det an å ta igjen en annen dag.. Bursdagen din, er ikke viktigere en noens helse. 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 Hadde du blitt mer fornøyd hvis hun gjorde det bare pga plikt når hun egentlig ikke hadde lyst? Å vite at hun gir deg blowjob bare for din del mens hun tenker «ååå jeg har så lite lyst til dette»… For for mange av de gangene så får hun til slutt helt avsmak på deg, det kan jeg love deg. Slutt med «bursdagssex».. Hvis du sleiker henne så skal det også være fordi du har lyst, ikke fordi at hun har bursdag.. Anonymkode: a1714...dbe 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde du blitt mer fornøyd hvis hun gjorde det bare pga plikt når hun egentlig ikke hadde lyst? Å vite at hun gir deg blowjob bare for din del mens hun tenker «ååå jeg har så lite lyst til dette»… For for mange av de gangene så får hun til slutt helt avsmak på deg, det kan jeg love deg. Slutt med «bursdagssex».. Hvis du sleiker henne så skal det også være fordi du har lyst, ikke fordi at hun har bursdag.. Anonymkode: a1714...dbe Leser nå at hun hadde vondt i hodet i tillegg… og du er sur?? Les denne: Kanskje det er noe her du gjør feil? Eller bare rett og slett at hun hadde vondt i hodet og ikke følte deg helt i form til det akkurat den dagen, noe som er helt normalt. Anonymkode: a1714...dbe 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 Folk kjefter på TS, og kanskje er dette trolling. Men dette er på nivå med kvinner som skriver tilsvarende tråder om at de ikke fikk blomster og kjærlighetskort fra kjæresten på deres bursdag. Det handler om forventninger vs realitet. For begge kjønn. Anonymkode: 6e0bf...5eb 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #10 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Folk kjefter på TS, og kanskje er dette trolling. Men dette er på nivå med kvinner som skriver tilsvarende tråder om at de ikke fikk blomster og kjærlighetskort fra kjæresten på deres bursdag. Det handler om forventninger vs realitet. For begge kjønn. Anonymkode: 6e0bf...5eb Det er faktisk ikke sammenlignbart i det hele tatt. Anonymkode: a1714...dbe 1 6
SlemUlv Skrevet 15. desember 2022 #12 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Folk kjefter på TS, og kanskje er dette trolling. Men dette er på nivå med kvinner som skriver tilsvarende tråder om at de ikke fikk blomster og kjærlighetskort fra kjæresten på deres bursdag. Det handler om forventninger vs realitet. For begge kjønn. Anonymkode: 6e0bf...5eb Og man skal ikke la forventningene sine, gå ut over andres helse. 😛 3 1
Gjest Vitalogy Skrevet 15. desember 2022 #13 Skrevet 15. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er faktisk ikke sammenlignbart i det hele tatt. Anonymkode: a1714...dbe Man sammenlikner og så finner man at det er likt, forskjellig eller ulikt. Enig med deg i at det er ulikt. Endret 15. desember 2022 av Vitalogy
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #14 Skrevet 15. desember 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det er faktisk ikke sammenlignbart i det hele tatt. Anonymkode: a1714...dbe Selvfølgelig er det det. Anonymkode: 6e0bf...5eb
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #15 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig er det det. Anonymkode: 6e0bf...5eb Det at kjæresten hadde vondt i hodet og ikke ville suge kjæresten sin og at kjæresten kjøper en bukett på valentinesday er det samme? Du synes ikke det er en litt ujevn konsekvens for giveren? Jeg er sikker på at hvis han hadde sakt «beklager, jeg rakk ikke å kjøre innom å kjøpe blomster for jeg hadde så vondt i hodet og føler meg ikke helt pigg idag» så hadde ikke hun vatt noe problemer med det. Kvinner har ofte manglende lyst fordi det er en forventning av mannen at kvinnen gjør det akkurat når han har lyst, på tross av hennes form. Så er det ofte slik at mannen er dårlig på å hjelpe til hjemme, gi oppmerksomhet og generelt være en bra partner, slik at kvinnen blir totalt sliten av alt tankekjøret og hverdagen som skal opp, så kommer mannen som har SÅ lyst men som ikke har gjort en dritt for å hjelpe til eller flørtet/gitt oppmerksomhet/lagd stemning for det plutselig brasende ut med et krav til hans tilfredstillelse. Kvinner som klager over manglende oppmerksomhet på valentinesday er gjerne de som mangler det i hverdagen også og som aldri føler seg sett eller verdsatt av partner og så mye som kvinner generelt gjør for menn så burde jo det være en selvfølge. Kvinnen klager på den ene dagen i året men det er ikke egentlig den ene blomsten som er problemet. Det er en forskjell. Jeg må uansett si at jeg føler jeg ser mye mer av det at menn klager på manglende sex, sextjenester, enn at kvinner klager på det med valentines. Jeg har aldri klagd over det, men jeg hadde en eks som aldri gav, men tingen med hab var at han gjorde ALDRI noe slikt. Jeg mistet all selvtilliten min i det forholdet og var SÅ sliten og nedbrutt til slutt. Den andre eksen var helt fantastisk på alle mulige måter og var en fantastisk partner, han hadde ikke trengt å gi blomster i det hele tatt, for han var så fin ellers, men han gjorde det likevel. Anonymkode: a1714...dbe 3
Maleficenta Skrevet 15. desember 2022 #16 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fylte år i går, 25. Skal ikke tvinge mi kjæreste til noe som helst, eller presse, men jeg fikk ikke blowjob i går. Vi har ofte hatt "bursdagssex" og jeg slikket henne da hun hadde bursdag i september. hvordan komme frem til henne med dette i saklig diskusjon? Var litt småampert i går (hun sa hun hadde vondt i hodet og orket ikke sex) Anonymkode: 3aca8...5a3 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #17 Skrevet 15. desember 2022 Mannfolk krever krever krever og kvinnfolk gir gir gir og når de endelig sier ifra «jeg har vondt i hodet», «jeg er så sliten» eller sier rett ut hva de mangler og hva de trenger så er det rett i barnslig sutremodus for mennene. Anonymkode: a1714...dbe 2 3
Ingv38 Skrevet 15. desember 2022 #18 Skrevet 15. desember 2022 Jeg fikk ikke Ferrari av typen på bursdagen min.. 2 1
Gjest Paramount Skrevet 16. desember 2022 #19 Skrevet 16. desember 2022 Sikkert bare tulletråd dette. Men å furte for dette på bursdagen er sært. Hun tar det igjen en annen dag. Kvinner bidrar så mye uansett. Vi menn husker stort sett kun egen bursdag. Da er det til god hjelp det med å slikke henne på dagen hennes, det er en huskeregel som sitter godt i en mannehjerne .
Gjest Warrior Skrevet 16. desember 2022 #20 Skrevet 16. desember 2022 (endret) Spør henne rett ut? Ærlighet er best og lurer du på hvorfor hun ikke gjorde det så spør den det gjelder. Kun hun som kan svare på det. Kommunikasjon er viktig i et forhold. Alltid. Endret 16. desember 2022 av Warrior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå