Gå til innhold

Hva betyr merkets tyngdepunkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva merkets tyngdepunkt er? Dette er i sammenheng med at Diplom-is for eksempel lanserer ny is, hva er da merkets tyngdepunkt? (markedsføring)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det de legger mest vekt på i kampanjen. For iskrem kan det f.eks. være avkjølende i sommervarmen. 

Anonymkode: d5134...7f5

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Anonymbruker2001 said:

Noen som vet hva merkets tyngdepunkt er? Dette er i sammenheng med at Diplom-is for eksempel lanserer ny is, hva er da merkets tyngdepunkt? (markedsføring)

Kan det være en dårlig oversettelse fra engelsk montro? Jeg hadde markedsføring da jeg studerte, men det var på engelsk. Competitive advantage? Kan ikke huske å ha hørt om det, men har bare 15 stp. innen området.

Anonymkode: 018e0...e16

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kan det være en dårlig oversettelse fra engelsk montro? Jeg hadde markedsføring da jeg studerte, men det var på engelsk. Competitive advantage? Kan ikke huske å ha hørt om det, men har bare 15 stp. innen området.

Anonymkode: 018e0...e16

Jeg skjønner, det kan nok ikke være engelsk oversettelse nei, står nemlig akkurat sånn som et spørsmål i eksamensoppgaven..hm. Jeg skal lese meg litt rundt, takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...