AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Har en kjæreste som bor på sosiale medier. Pålogget snap og Facebook og Insta MYE når han ikke er med meg men tar av nettet når han kommer til meg. Sier det er for å unngå masse spørsmål når det sendes meldinger og snapper til han.. dette ble visstnok mistenkeliggjort av tidligere kjærester. Ser han også er flink til å kommentere med hjerter og nydelig og pen osv på andre damer sine bilder. Alt jeg legger ut trykkes kun hjerte på, aldri en eneste kommentar. Stusser litt på fyren .. hadde man ikke visst at vi var sammen kunne ingen sett det fra hans kontoer hvertfall 🙈 Rødt flagg? Anonymkode: 51a54...5cf 2
Romilo Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Ja, det er rødt flagg. Respektløst som faen at han sikler på andre damer sånn og. 10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har en kjæreste som bor på sosiale medier. Pålogget snap og Facebook og Insta MYE når han ikke er med meg men tar av nettet når han kommer til meg. Sier det er for å unngå masse spørsmål når det sendes meldinger og snapper til han.. dette ble visstnok mistenkeliggjort av tidligere kjærester. Ser han også er flink til å kommentere med hjerter og nydelig og pen osv på andre damer sine bilder. Alt jeg legger ut trykkes kun hjerte på, aldri en eneste kommentar. Stusser litt på fyren .. hadde man ikke visst at vi var sammen kunne ingen sett det fra hans kontoer hvertfall 🙈 Rødt flagg? Anonymkode: 51a54...5cf Sier det er for å unngå masse spørsmål? Øh. Snakk om å legge opp til st du skal mistenke ham for noe da. Er han litt kort? Ville nok ha valgt en som hadde bedre å gjøre, vil du være med en skjermslave som kommenterer at andre er nydelige hele tiden og ikke gjør det på deg? Rødt flagg for min del. Anonymkode: e7f96...93b 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Alt han ikke kunne gjort hjemme i stua eller på kjøpesenteret med andre damer er helt uakseptabelt. Hjerte symboliserer "elsker". Kunne han sagt: "Hei Martine, jeg elsker utseende ditt" på Kiwi? Eller fortalt en masse damer at han likte dem på bussen? Eventuelt hatt intime samtaler med andre damer/ekser hjemme i sofaen sin uten å berøre dem fysisk? Neppe akseptabelt for en sjel. Da er det heller ikke på nett. Sosiale medier ER IRL. Anonymkode: 790e5...873 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 Dumper du han ikke i dag ryker han i morgen. Ikke forholdsmateriale Anonymkode: 790e5...873 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har en kjæreste som bor på sosiale medier. Pålogget snap og Facebook og Insta MYE når han ikke er med meg men tar av nettet når han kommer til meg. Sier det er for å unngå masse spørsmål når det sendes meldinger og snapper til han.. dette ble visstnok mistenkeliggjort av tidligere kjærester. Ser han også er flink til å kommentere med hjerter og nydelig og pen osv på andre damer sine bilder. Alt jeg legger ut trykkes kun hjerte på, aldri en eneste kommentar. Stusser litt på fyren .. hadde man ikke visst at vi var sammen kunne ingen sett det fra hans kontoer hvertfall 🙈 Rødt flagg? Anonymkode: 51a54...5cf Trykker hjerter og kommenterer nydelig?? Hva faen- dropp han, han blir sikkert utro i fremtiden Anonymkode: a5938...725 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trykker hjerter og kommenterer nydelig?? Hva faen- dropp han, han blir sikkert utro i fremtiden Anonymkode: a5938...725 Burde kanskje prøve å snakke med han først? Jeg har hintet og tatt opp det jeg har sett.. spurt han rett ut om han flørter med andre.. da blånekter han, sier han aldri har vært utro og at jeg oppfører meg kontrollerende 😔Dette har han opplevd før liksom .. men i min verden.. selv i 2022.. synes jeg dette er merkelig av en voksen mann Anonymkode: 51a54...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 Dette har jeg vært igjennom med eksen . Han var totalt avhengig av SoMe , pleide venninner og eksdamer der med hjerter og vakre ord -og myyye tid - mer enn hva jeg selv fikk , vil jeg si. Jeg fikk han til å slette flere av de, men gikk knapt et par uker før de var tatt inn igjen i varmen. Han var fullstendig avhengig av disse " forholdene" på nettet . Det var faktisk grunnen til at det ble slutt. Jeg har selv ikke SoMe - ikke min nåværende mann heller ,og vi er helt frie for slike bekymringer og påtvunget stress. Jeg hadde aldri akseptert en slik oppførsel du beskriver. Anonymkode: 3bfa0...c2b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 Definitvt stort rødt flagg. For meg en total dealbreaker og dumpegrunn! Få deg ryggrad og dump han. Du fortjener bedre! Han tar ikke forholdet seriøst og respekterer deg ikke når han holder på sånn! Og hvis jeg forstår deg rett så i tillegg til at han kommenterer andre damers utseende så åpner han ikke meldinger fra sosiale medier foran deg og skylder på at det er fordi han er aktiv der inne ellers at han får meldinger? Det er også rødt flagg og da har han noe å skjule når han konsekvent ikke åpner de hos deg. Anonymkode: 16814...e3c
Fremmed fugl Skrevet 16. desember 2022 #10 Skrevet 16. desember 2022 Ok, kjæresten din har en avhengighet av sosiale medier. Som påvirker livet hans negativt. Tenker at du r se på dette som annen avhengighet. Gidder du å bruke tid og energi på å hjelpe han bort fra avhengigheten? Selvfølgelig er det en ekstra dimensjon at denne avhengigheten høres ut som en variant som øker risiko for utroskap. PS. Folk som kutter ut sosiale medier, blir lykkeligere. I hvert fall disse typene av bekreftelse medier som nevnt av TS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå