AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 PHei. Er det noen nybegynner som har erfaring med yoga for gravide? Jeg har gått på yoga for sånn 10 år siden, har nå lyst til å finne en aktivitet som jeg kan gjøre mens jeg er gravid og tenkte kanskje yoga for gravide passet bra. Anonymkode: 4fdd4...1ca
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #2 Skrevet 16. desember 2022 Jeg gikk på gravidyoga selv om jeg ikke har noe særlig erfaring med yoga før. Fulgte et kurs fra jeg var ca 21 til 35 uker på vei. Syns det var fint med en god stund til å fokusere på tøying og stabilitet i kroppen. Jeg hadde ingen plager, men det var flere med bekkenløsning med som gjorde enkelte tilpassede øvelser, så det virket som om alle fikk godt utbytte av det uavhengig av form og plager. Anonymkode: da62d...c9a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #3 Skrevet 16. desember 2022 Jeg gikk på det, syntes det var hyggelig Og fint med litt bevegelse. Jeg er glad jeg gjorde det i 2. trimester da for i 3. fikk jeg så bekkenløsning at jeg hadde nok ikke klart det. Anonymkode: 80ef1...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå