AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Del Skrevet 15. desember 2022 Skal se denne i løpet av desember og da i IMAX eventuelt 3D....sorry 2D er uaktuelt denne gangen. Lurer på om det nå bare er data animerte karakterer eller også virkelige mennesker i den? I den første var det jo en god blanding så vidt jeg husker men trailer på oppfølgeren viser vel ingen virkelige mennesker....som jeg husker da. Ser den får 5`ere og 6`ere av de fleste anmeldere. Noen som har sett den ennå? MR. Anonymkode: 9baa9...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Del Skrevet 17. desember 2022 Dytter opp enda. Har ikke sett den enda, men gleder meg. Noen som har sett den med barn yngre enn 12? Anonymkode: 4f53e...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #3 Del Skrevet 20. desember 2022 100 tusen så den på kino i Norge bare i helgen så da blir den vel ingen flopp ihvertfall. Anonymkode: a3f24...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #4 Del Skrevet 22. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 19.33): Dytter opp enda. Har ikke sett den enda, men gleder meg. Noen som har sett den med barn yngre enn 12? Anonymkode: 4f53e...fa9 Jeg har sett den med en som er 12. Vi var i tillegg på en ganske sen forestilling. Det var helt uproblematisk. Men nå er mitt barn vant til å se 12-års grense filmer, og har nok vært gjennom mesteparten av Marvel filmene, så vi vet det ikke reageres negativt på krig og sånt. En god test er sikkert å se Avatar først. Den er ikke like lang, men er "like skummel" i mine øyne. Anonymkode: 196db...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 22. desember 2022 #5 Del Skrevet 22. desember 2022 On 12/17/2022 at 7:33 PM, AnonymBruker said: Dytter opp enda. Har ikke sett den enda, men gleder meg. Noen som har sett den med barn yngre enn 12? Anonymkode: 4f53e...fa9 Hvor mye yngre enn 12? Det kan bli veldig mye og nært i 3D. Hele 3 timer. Og så er det en del vold - onde soldater med våpen. Voldelig angrep på na'vi folket. Soldatene dreper voksne og truer barna, mishandler dyr og ødelegger natur. Men det er virkelig mange nydelige scener også. Tenk over hva barnet er vant til å se. Snakk med det på forhånd. Om at ingen ekte dyr og mennesker blir drept. At filmen viser hva menneskene ikke skal gjøre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #6 Del Skrevet 27. desember 2022 ops2 skrev (På 23.12.2022 den 0.15): Hvor mye yngre enn 12? Det kan bli veldig mye og nært i 3D. Hele 3 timer. Og så er det en del vold - onde soldater med våpen. Voldelig angrep på na'vi folket. Soldatene dreper voksne og truer barna, mishandler dyr og ødelegger natur. Men det er virkelig mange nydelige scener også. Tenk over hva barnet er vant til å se. Snakk med det på forhånd. Om at ingen ekte dyr og mennesker blir drept. At filmen viser hva menneskene ikke skal gjøre. Er det mye mishandling av dyr? Ser filmen varer over 3 timer, er det mye sånn Klein stillhet eller er det Lyd/musikk for det meste? Anonymkode: a29d4...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 28. desember 2022 #7 Del Skrevet 28. desember 2022 Skal se denne på kino, enten i 3d eller 4dx. Har 3d briller hjemme som fulgte med tv, kan disse brukes på kino? Lurer og på 4dx, er det noen briller man kan kjøpe på kinoen? Og hva koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Del Skrevet 28. desember 2022 Fantastisk! ❤️ Anbefaler virkelig å se den på kino i 3D. Har aldri opplevd før at jeg har følt meg som en del av en helt ny verden. Anonymkode: fd673...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 28. desember 2022 #9 Del Skrevet 28. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det mye mishandling av dyr? Ser filmen varer over 3 timer, er det mye sånn Klein stillhet eller er det Lyd/musikk for det meste? Anonymkode: a29d4...a3c Nei. Der er en lang jakt scene bare, som svir i sjela og vil få de fleste til å vurdere veganisme. Men filmen er et kunstverk uten sidestykke. Jeg blir vanligvis lei av en film etter 80min og vil hjem fra kino. Men denne håpet jeg aldri skulle ta slutt! Ikke ett sekund kjedlig. Skal se den igjen i 3D over nyttår. Edit - Syns denne var bedre enn den første. Endret 28. desember 2022 av Mamajune11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #10 Del Skrevet 29. desember 2022 Absolutt enig i at den var bedre enn den første! Anonymkode: fd673...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 30. desember 2022 #11 Del Skrevet 30. desember 2022 Gleder meg .. vil se den i 3D så må vente til tirsdag slik at d passer med jobb😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 30. desember 2022 #12 Del Skrevet 30. desember 2022 GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Gleder meg .. vil se den i 3D så må vente til tirsdag slik at d passer med jobb😊 Ja, du er lur som ser den i 3D. Mektig opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 30. desember 2022 #13 Del Skrevet 30. desember 2022 DeLorean skrev (2 timer siden): Ja, du er lur som ser den i 3D. Mektig opplevelse! Elsker 3D det er en helt annen opplevelse for min del en er mer inn i filmen og ting blir vakrere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå