Gå til innhold

Testet positivt idag. Blir man sykere etterhvert? Covid smittet flere ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde covid i februar. 
Ble da sånn midt på treet dårlig. 
Testet positivt idag. Er i grei form,ingen feber eller noe sånt enda. Blir man dårligere etterhvert? 
Når ble dere dårlige etter positiv test? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følte meg litt uggen og testet meg, hadde da en litt svak strek. Dagen etter hadde jeg veldig klar strek, og 40 i feber :D Men det er nok veldig forskjellig fra person til person, virker som enkelte ikke engang merker at de er smittet, til andre som blir innlagt. Også var jeg kanskje på en mellomting, lå med 40 i feber i to-tre dager, og slet med energi i en lang periode etterpå.

Skrevet
AnonaymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg følte meg litt uggen og testet meg, hadde da en litt svak strek. Dagen etter hadde jeg veldig klar strek, og 40 i feber :D Men det er nok veldig forskjellig fra person til person, virker som enkelte ikke engang merker at de er smittet, til andre som blir innlagt. Også var jeg kanskje på en mellomting, lå med 40 i feber i to-tre dager, og slet med energi i en lang periode etterpå.

Ja jeg føler liksom at alle blir så syke med feber og hele pakka men hadde ikke feber forrige gang. 
Men husker jeg ble dårligere etter testen men ikke mye. 
Så lurer litt på hvordan det blir denne gangen. Om folk blir dårligere etter andre gang feks. 

Skrevet

Alle i familien hadde covid i februar. Ny runde nå; jeg fikk det lettere, alle de andre fikk det mye verre. Virker som om det er litt tilfeldig🙄

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Sprite said:

Ja jeg føler liksom at alle blir så syke med feber og hele pakka men hadde ikke feber forrige gang. 
Men husker jeg ble dårligere etter testen men ikke mye. 
Så lurer litt på hvordan det blir denne gangen. Om folk blir dårligere etter andre gang feks. 

Etter hva jeg har lest, og ikke minst hørt/erfart på jobb, så er det veldig stor variasjon når det kommer til hvor syke man blir. Han ene på jobben testet positivt, sønnen i huset ble dritdårlig, men selv følte han seg helt fin.

"Dessverre" kjenner jeg ikke til noen som har hatt sykdom flere ganger, som jeg kan huske i hvert fall.

Uansett, god bedring til deg, håper du styrer klar av å bli ordentlig dårlig.

Endret av AnonaymBruker
Skrevet
AnonaymBruker skrev (2 minutter siden):

Etter hva jeg har lest, og ikke minst hørt/erfart på jobb, så er det veldig stor variasjon når det kommer til hvor syke man blir. Han ene på jobben testet positivt, sønnen i huset ble dritdårlig, men selv følte han seg helt fin.

"Dessverre" kjenner jeg ikke til noen som har hatt sykdom flere ganger, som jeg kan huske i hvert fall.

Uansett, god bedring til deg, håper du styrer klar av å bli ordentlig dårlig.

Tusen takk! Håper jeg også!

Skrevet
Alphabetacharlie skrev (2 timer siden):

Alle i familien hadde covid i februar. Ny runde nå; jeg fikk det lettere, alle de andre fikk det mye verre. Virker som om det er litt tilfeldig🙄

Ja virker veldig tilfeldig. 

Skrevet

Jeg ble sykere andre gangen. Var i dårlig form med noen slags forkjøkelseslignende symptomer noen dager. Testet meg ikke da, men så etter 5 dager fikk jeg feber og skikkelig sykdomsfølelse og mageproblemer blant annet. Da testet jeg meg. Så antagelig var det på ca dag 5 jeg ble ordentlig dårlig🙃 var så skikkelig dårlig i tre dager og i etterkant av det sliten, med varierende symptomer uten å føle meg direkte syk.

første gangen jeg hadde korona hadde jeg egentlig det litt sånn som jeg nå har det i etterkant bare, varierende symptomer som kom og gikk uten sykdomsfølelse eller feber og sånn.

Skrevet

Hadde det i januar/februar. Hadde nok ikke visst det om jeg ikke testet fordi mannen hadde positivt test. Testet positivt i går etter et par dager med mild forkjølelse og negative tester. Er nå ganske så dårlig på dag to. 40 i feber og null energi. Merkelig forkjølelse som sitter «i svelget» på en måte. Ekkel hoste. Ekstremt vondt i hode. Fikk aldri tatt dose 3 da vi fikk covid på samme tid. Ble ikke anbefalt i sommer. Angrer på det nå 😫

Skrevet
Glorious skrev (7 timer siden):

Hadde det i januar/februar. Hadde nok ikke visst det om jeg ikke testet fordi mannen hadde positivt test. Testet positivt i går etter et par dager med mild forkjølelse og negative tester. Er nå ganske så dårlig på dag to. 40 i feber og null energi. Merkelig forkjølelse som sitter «i svelget» på en måte. Ekkel hoste. Ekstremt vondt i hode. Fikk aldri tatt dose 3 da vi fikk covid på samme tid. Ble ikke anbefalt i sommer. Angrer på det nå 😫

Ser den. Men har inntrykk av at vaksinene ikke har noe å si på hvor syk man blir. Noen som ikke er vaksinerte i det hele tatt blir jo ikke syke heller av smitten mens andre som har 3 vaksiner blir sengeliggende. 

Jeg merker fortsatt ingenting nevneverdig… 😌

Skrevet
Sprite skrev (57 minutter siden):

Ser den. Men har inntrykk av at vaksinene ikke har noe å si på hvor syk man blir. Noen som ikke er vaksinerte i det hele tatt blir jo ikke syke heller av smitten mens andre som har 3 vaksiner blir sengeliggende. 

Jeg merker fortsatt ingenting nevneverdig… 😌

Det er litt godt å høre egentlig ☺️ 

Skrevet

Helt fin form på runde nummer to. Bare litt forkjølelse 

Første gangen var vi veldig dårlig, men det var før vaksiner. Var ordentlig syk i en uke

Skrevet
Fame skrev (49 minutter siden):

Helt fin form på runde nummer to. Bare litt forkjølelse 

Første gangen var vi veldig dårlig, men det var før vaksiner. Var ordentlig syk i en uke

Okei 😌 

Skrevet
Glorious skrev (10 timer siden):

Godt beskrevet at forkjølelsen er litt annerledes enn ellers og sitter i «svelget» 😀

• Liker 2
Skrevet

Har ikke vært kjempedårlig noen av gangene. Første gang var i februar. Da var jeg slapp, hadde lite energi og mistet smak- og luktesans. Tror ikke jeg hadde forkjølelsessymptomer. Denne gangen ble jeg litt slapp, tett i nese, ører og veldig hes stemme. Ikke feber noen av gangene.

• Nyttig 1
Skrevet
Supersmurf skrev (8 timer siden):

Har ikke vært kjempedårlig noen av gangene. Første gang var i februar. Da var jeg slapp, hadde lite energi og mistet smak- og luktesans. Tror ikke jeg hadde forkjølelsessymptomer. Denne gangen ble jeg litt slapp, tett i nese, ører og veldig hes stemme. Ikke feber noen av gangene.

Takk for svar. 
Har enda ikke blitt særlig dårlig, men går med en uggen følelse i kroppen hele veien. 
Sliter med å sove av alle ting!! Føler meg veldig tappet for energi. Men ikke vondt i hals,eller særlig forkjølet  

Skrevet

Men får alle sånne «dotter» i ørene? 
Føler hele hodet er ull, men trekker seg ut i ørene 

Skrevet

Tenk at folk tester seg enda...har aldri deltatt på teste galskapen.

• Liker 3
Skrevet
Tunique skrev (1 minutt siden):

Ikke jeg heller. Testet meg en gang i starten av pandemien. Jeg var hos legen for noe helt annet. Men hun ville ta en test. Den var som ventet negativ. Har ikke hatt Corona enda. Og om jeg har hatt det, har det i såfall vært uten symptomer.

• Liker 3
Skrevet
Tunique skrev (5 timer siden):

Trenger ikke teste seg om man følger råd om å holde seg hjemme om har symptomer. 

• Liker 1
  • Opprett ny...