RockyRose Skrevet 23. desember 2022 #21 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men herregud, de kunne da ikke vite det! Så jævlig flaut gjort av deg. Anonymkode: 6aadb...156 Nei, men folk burde forstå at folk utan born i rett alder er utan born av ein grunn. Anten vil dei ikkje enda eller aldri, eller så kan dei ikkje. Kva er vitsen å spør då? 🤷♀️ "Det skjer når det skjer" kan du svare, ts. Og om dei spør meir då, kan du enten svare at det får bli mellom deg og mann, eller svare rett ut at de prøvar men ikkje alle er like heldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 23. desember 2022 #22 Del Skrevet 23. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 15.49): Dette er tredje julen vi går inni som ufrivillig barnløse. Det som er ekstra vanskelig i år er at svigerinnen og svogeren min nå har fått baby, og vi skal i MYE selskaper med dem i jula. Alt fokus er på baby og babyprat, og nære og fjerne spør meg og min samboer om ikke vi snart skal få. Det er så utrolig vondt og for første gang gruer jeg meg veldig til jul. Har akkurat gått gjennom en spontanabort også, så det er ekstra sårt akkurat nå. Noen som har noen gode råd/tips, eller som kjenner på det samme? ❤️ Anonymkode: 1ce4a...999 Jeg er singel i tillegg og har heller ingen onkelbarn. Jula er ok uansett, men det er et savn etter barn i høytiden. Hadde ikke trengt barn selv, bare jeg hadde vært onkel hadde det vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå