AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Så jeg driver en med en fyr. Vi har bestemt oss for at vi skal satse på hverandre, og i sta fikk jeg en melding i fra han om hva jeg tenkte og om jeg hadde lyst til og være med han. Jeg skrev «det vil jeg veldig gjerne. Ingenting jeg heller vil en at det skal være oss» Og da skriver han «det hadde vært et komplett liv» Hva mener han med komplett liv? Anonymkode: ea1b2...426
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Han mener at da har han alt han trenger i livet sitt. Anonymkode: c3779...90f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Det er utelukkende positivt. Det betyr at da er livet hans komplett, fullstendig, at han ikke trenger mer i livet enn det men jeg reagerer på at han skriver "da hadde livet vært komplett". "DA", "hadde" og "vært" er ord som man bruker om noe som ikke er NÅ men som om det er i en fantasi som ikke har skjedd. jeg ville spurt han hva han syns om det og om dere skal definere dere som kjærester nå. Da finner du ut om han mener i nåtid eller om han bare ville fiske kompliment fra deg men ikke forplikte seg (enda) selv. Anonymkode: 98147...559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå