Gå til innhold

Nå fikk jeg skoene jeg bestilte fra USA :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De var kjempefine!!! Gode å ha på også. Eneste jeg kan utsette på de, er at stroppen bak hælen var litt stiv, men den skal jeg kna litt så den blir mykere. Kosta meg 300 kr. for disse skoene! Fornøyd :icon_smile:

Kan se de på denne siden: http://www.piczo.com/danielantonio?cr=2&rfm=y

Kjolen henger oppe hos mamma, så jeg er veeeldig spent på om de passer i fargen. Fikk jo farget de ivory, men man vet aldri...

Uansett ble jeg skikkelig positivt overrasket! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoene var kjempefine! Noe sånt jeg selv er på utkikk etter. Du kan vel ikke ha betalt kun 300 kroner inkludert avgifter for å få de inn til Norge? Hvor er de kjøpt (nettside)? Og hvem farger de? Blir det gjort i USA?

Skrevet (endret)
Skoene var kjempefine! Noe sånt jeg selv er på utkikk etter. Du kan vel ikke ha betalt kun 300 kroner inkludert avgifter for å få de inn til Norge? Hvor er de kjøpt (nettside)? Og hvem farger de? Blir det gjort i USA?

Joda, for jeg fikk de sendt til en venninne i New York ;) Så sendte hun de med en venninne som var på besøk hos henne hjem til norge. Ja de farget skoene. betalte 12 $ for fargingen...Kom på tilsammen nøyaktig kr. 325.44 med frakt innen USA.

Finner de ikke igjen på sidene, men kjøpte de her

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...