Gå til innhold

Hvor pleier kondomer å befinne seg i matbutikk? Klarer ikke å få tak i kondom, haster!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei kg. Håper dere kan hjelpe meg med dette, skriver her som siste utvei for å få tak i de forbanna kondomene. Lurer på om det bare er jeg som er dum som ikke klarer å finne dem. Har alltid pleid å bestille gratis på nett, men nå har jeg ikke flere igjen og ikke tid til å vente på nye i posten! 

Har vært i 3 forskjellige matbutikker nå, på jakt etter kondomer som jeg trenger til helgen. Har speidet mot kassen der de vanligvis henger. Null kondomer i sikte, bare nøtter og tyggis. Har lett i hygieneavdelingen. Niks, null kondomer der heller! HVOR finner man dem?? 

Har heller ikke sett at de er bak kassen.... Har noen av dere der ute opplevd dette og hvor fant dere dem?

Kunne ikke kondomene bare blitt plassert blant hygieneproduktene i alle matbutikker da. Det er jo ikke safran, så jeg skjønner ikke hvorfor butikkene absolutt vil skjule dem sånn? Jeg lurer på om jeg muligens har oversett dem. 

Anonymkode: d3f27...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje de er blant tobakk og barberblad, at du må hente de på en sånn maskin

Anonymkode: cf6a2...58d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er plassert i de automatene der du får tak i røyk etc. Disse må du finne på automaten inni butikken. Trykker på kondom og da får du ut et lapp du må scanne i automat utfor 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er jo ikke safran, så jeg skjønner ikke hvorfor butikkene absolutt vil skjule dem sånn?

Har du noe imot safran?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved kassen, i de automatene noen butikker har, eller der det er barberblader osv.

Anonymkode: de928...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kunne ikke kondomene bare blitt plassert blant hygieneproduktene i alle matbutikker da. Det er jo ikke safran, så jeg skjønner ikke hvorfor butikkene absolutt vil skjule dem sånn? Jeg lurer på om jeg muligens har oversett dem. 

De stjeles, derfor settes de i vensafe. De prøver ikke å¨gjemme dem for deg 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kasseområdet eller på automat. De som jobber der vet helt sikkert hvor det er.

Anonymkode: cfc35...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det falt deg ikke inn å spør i kassen?

De henger ved barberblad og halsdrops i kasseområdet, eller i automat/vensafe. Det kan også den i kassen slå inn for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok i automatene hvor det er tobakk, så prøv på disse automatene om det ikke henger ved kassa, eller så har de garantert på apoteket 😊

Endret av Sheik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...