AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Har noen opplevd å få feber ved aktivitet? Er til tider ganske lite aktivitet. Har hatt det slik en periode nå. Har også hatt det slik tidligere i år, men da opplevde jeg at det gikk over etter et par uker noe som ikke er tilfelle denne gangen. Har vært i kontakt med lege, men uten resultat. Anonymkode: 85fda...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har noen opplevd å få feber ved aktivitet? Er til tider ganske lite aktivitet. Har hatt det slik en periode nå. Har også hatt det slik tidligere i år, men da opplevde jeg at det gikk over etter et par uker noe som ikke er tilfelle denne gangen. Har vært i kontakt med lege, men uten resultat. Anonymkode: 85fda...cf8 Hvor mye i feber er det snakk om? Når vi er i aktivitet og en stund etterpå vil kroppen naturligvis være en del varmere. Temperaturen kan stige til 38 en stund etter- men betyr ikke man er syk. Kroppen har bare vært i aktivitet og derfor varm. Anonymkode: 39e0c...c25
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Jeg får lett feber opp i overkant av 39 om jeg jobber litt - som klippe hekk, sykle på butikken (ca 2km hver vei), vaske gulvet, ... Det er mulig jeg har fått det før også, men når det er i kombinasjon med sykdomsfølelse så er det noe som ikke stemmer. Det å bare bli varm vil vel for de fleste ikke medføre at man sjekker temperatur? Det kan vare i månedsvis/årevis for meg, og jeg har ofte andre symptomer som blusser opp samtidig. Jeg har fått litt forskjellige forklaringer fra flere leger. Det eneste de har vært helt enige er om at kroppen sier i fra at jeg skal begrense aktiviteten. Reumatologen sa rett ut at "du er trolig en av de vi aldri finner ut av hvorfor har en del av de plagene du har". Noen diagnoser er satt, men ingen som gir forklaring på feber/sykdomsfølelse av lett fysisk aktivitet. Håper du får bedre svar etterhvert. Anonymkode: 83eda...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Nei ikke som slår ut på måling, men jeg blør fra ørene hver gang jeg løper eller gjør noe som er ekstra fysisk. Anonymkode: 5d9b3...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 Er du rundt overgangsalderen? Da kan din indre termostat slutte å funke så bra....Du får ikke ned temp. så fort.... Anonymkode: 6cf4e...828
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei ikke som slår ut på måling, men jeg blør fra ørene hver gang jeg løper eller gjør noe som er ekstra fysisk. Anonymkode: 5d9b3...7aa Tuller du? Dra til lege asap Anonymkode: 6cf4e...828
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Tuller du? Dra til lege asap Anonymkode: 6cf4e...828 Har vært til lege. Han sjekka det ikke engang. Anonymkode: 5d9b3...7aa
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 Jeg har hatt det sånn store deler av høsten; svettet og fikk feber bare jeg gikk ned en etasje og ut med søpla. Hadde sår hals i en måned også. Viste seg å være tyreoiditt hos meg. Man kan altså ha det slik ved lavgradig inflammasjon et sted i kroppen. Anonymkode: 7bf62...b65
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 Jeg har et par autoimmune sykdommer og får ofte feberfølelse under og etter at jeg har vært i aktivitet eller stresset mye. Anonymkode: 45965...806
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #10 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor mye i feber er det snakk om? Når vi er i aktivitet og en stund etterpå vil kroppen naturligvis være en del varmere. Temperaturen kan stige til 38 en stund etter- men betyr ikke man er syk. Kroppen har bare vært i aktivitet og derfor varm. Anonymkode: 39e0c...c25 Høyeste jeg har målt er 38,5. Mulig det er vanlig, men sist jeg hadde det slik så gikk det over etter et par uker. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kan vare i månedsvis/årevis for meg, og jeg har ofte andre symptomer som blusser opp samtidig. Jeg har fått litt forskjellige forklaringer fra flere leger. Det eneste de har vært helt enige er om at kroppen sier i fra at jeg skal begrense aktiviteten. Reumatologen sa rett ut at "du er trolig en av de vi aldri finner ut av hvorfor har en del av de plagene du har". Noen diagnoser er satt, men ingen som gir forklaring på feber/sykdomsfølelse av lett fysisk aktivitet. Håper du får bedre svar etterhvert. Anonymkode: 83eda...0b1 Hvilke andre symptomer et det du har? AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er du rundt overgangsalderen? Da kan din indre termostat slutte å funke så bra....Du får ikke ned temp. så fort.... Anonymkode: 6cf4e...828 Jeg håper ikke det.. Men har riktignok hatt lengre sykluser enn normalt i det siste, men covidvaksinen har egentlig fått skylden for det. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har et par autoimmune sykdommer og får ofte feberfølelse under og etter at jeg har vært i aktivitet eller stresset mye. Anonymkode: 45965...806 Hvilke sykdommer er det du har? Anonymkode: 85fda...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå