Gå til innhold

Fine jeans for oss med brede rumper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som vi vet har lommenes plassering og størrelse mye å si for hvordan rumpa ser ut. Store og brede lommer kan få en liten rumpe til å se større ut, mens det for oss med brede hofter og bred rumpe bare får rumpa til å se enda bredere og flatere ut. 

Har noen tips til jeans med relativt små baklommer eller i det minste som sitter mer mot midten av bakpartiet og ikke så langt ut til sidene? 

Anonymkode: 635fd...9bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små baklommer får jo rumpa til å se større ut :) se feks juicy couture buksene, de er små og får rumpa til å se større ut

Anonymkode: cba43...f14

• Liker 3
Skrevet

Fashion nova

Anonymkode: e794c...18b

Skrevet

Finnes ikke. Cargobukser, eller noe likt de damene på Rema og Kiwi bruker er tingen for deg. Eller dressbukser. Perfekt for de som er litt store her og der.

Anonymkode: b9568...d16

• Liker 1
Skrevet

Jeg har helt gitt opp bukser, har en diger rumpe som står rett ut. Problemet med alle bukser, er at jeg har jo plass til en person til bak i livet. Så er jo helt håpløst. Så jeg bruker bare kjoler.

Anonymkode: 3455f...58a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har smal midje og er bred over rompa. Veldig fornøyd med denne buksa! Sitter veldig fint, og er god å gå med 😊

https://www.zalando.no/piecpckesia-mom-jeans-relaxed-fit-dark-blue-denim-pe321n086-k11.html

Anonymkode: b5fb5...d7a

Den ser fin ut bak! :) Men burde presisert at jeg er ute etter stramme skinny jeans da det passer min pærefasong best :)  

• Liker 1
Skrevet

Jeg har funnet ut at rette lommer er best for å unngå at baken blir enda bredere. Veldig mange har mye større avstand mellom lommene nede enn oppe. Ikke lett å finne, for trenden nå er jo sånne ukledelige kjerringbukser. Men Lois Celia er de som funker best. 

Anonymkode: cba95...afe

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 19.20):

Av en eller annen grunn så føles det ut som at du er mann siden du kobler "bred"(og potensielt flat) rumpe med svær og operert rumpe? Kan jo ta feil om deg hehe men ingen damer med naturlig brede rumper og hofter har så unaturlig smal (operert) midje som fashionnova modellene har. De buksene hadde jeg ikke fått høyere opp enn lårene haha 😅

Har lest at det er dårlig kinakvalitet på buksene dems også.. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.12.2022 den 22.50):

Jeg har funnet ut at rette lommer er best for å unngå at baken blir enda bredere. Veldig mange har mye større avstand mellom lommene nede enn oppe. Ikke lett å finne, for trenden nå er jo sånne ukledelige kjerringbukser. Men Lois Celia er de som funker best. 

Takk for tipset! Var ikke kjent med det merket men ser de selger dem på zalando når jeg googler. Kan man finne de i butikk også? Mtp prisklassen er det greit å få prøvd de før man kjøper :)

Skrevet

De har de mange steder, ofte i kjede-uavhengige butikker. Smart å prøve. De er dessverre litt korte, 34 lang er mer som normal 32. Jeg bruker 33 i midjen på noen vasker, og 32 i andre. 
Vet bare hvor de selges i Oslo og på Gjøvik, så vil ikke tro det hjelper…? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

De har de mange steder, ofte i kjede-uavhengige butikker. Smart å prøve. De er dessverre litt korte, 34 lang er mer som normal 32. Jeg bruker 33 i midjen på noen vasker, og 32 i andre. 
Vet bare hvor de selges i Oslo og på Gjøvik, så vil ikke tro det hjelper…? 

Jeg bor i Oslo så tar gjerne i mot tips om butikk her :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bor i Oslo så tar gjerne i mot tips om butikk her :)

Follestad, Eger, Dabella, Ambiente, Deguy… 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2022 den 22.22):

Jeg har helt gitt opp bukser, har en diger rumpe som står rett ut. Problemet med alle bukser, er at jeg har jo plass til en person til bak i livet. Så er jo helt håpløst. Så jeg bruker bare kjoler.

Anonymkode: 3455f...58a

Får slutte å trene. 

Anonymkode: 4c9cc...368

Skrevet

Levis 501.

Anonymkode: a5974...243

• Liker 1
Skrevet

Levis bukser

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...