Gå til innhold

Hva får din jente på ca 11 til jul i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva står på ønskelisten? Her står iphone øverst (og ganske alene) på listen, og det er det ikke budsjettert for😌 Trenger inspirasjon! Hva er det hippeste i tweens-verden for tiden?

Anonymkode: e0526...ac0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min får ny pysj og billetter til en forestilling hun har ønsket å se.

Besteforeldrene har kjøpt ny vinterjakke, utebukse og vinterstøvler. 

Det hotteste hos tweens nå tror jeg er Squishmallow, jo større, jo bedre.

Anonymkode: ad220...063

Skrevet

Min får instax-kamera med ekstra film, ullundertøysett, en bok og en morsom kalender.

(Har forresten kjøpt iphone til jul i fjor, for en litt eldre modell koster det ikke mye på finn - mistemann på 10 fikk en helt brukbar iphone 6 for 500 kr nylig, til bursdagen sin. Han er ikke så opptatt av at det må være en ny modell....)

Anonymkode: 7bd85...d03

• Liker 1
Skrevet

Hun får en turbukse, besteforeldre har kjøpt en sekk

Anonymkode: b5e20...e16

Skrevet

Signerer også den som foreslo squishmallow. Har 2 jenter og de ønsker seg begge flere. (Som om de ikke har nok av de fra før 😂)

Anonymkode: b5e20...e16

• Liker 2
Skrevet

Min får squishmallow, bok, proffe tusjer fra panduro og smykke fra Emilia bon dep. Får og litt penger.

Anonymkode: 38627...954

Skrevet

Iphone

Anonymkode: 12712...f70

Skrevet

Jenta mi får Nintendo switch med ett spill, et par ullgensere fra Only og en joggedress fra juicy couture . Fra søsknene sine får hun Lsk-drakt og squishmallow. 

Anonymkode: 50db1...143

• Liker 1
Skrevet

Ny telefon og teater. 

Anonymkode: 25eb1...6b2

Skrevet

PC( fars gamle), DAY bag, Juicy bukse, squishmallows, + noe småting fra nissen og i strømpen( Harry Potter mystery wand og annet HP stæsj)

Anonymkode: a1706...e19

Skrevet

Max Verstappen skjorte og squishmallow, pluss en juleskjorte og noe dill fra nissen om morgenen.

Anonymkode: ee2de...0c1

Skrevet

Squishmallows

Anonymkode: a6cfe...ffd

Skrevet

Min på 11-12 begynner å komme over den største squishmellow fasen. Nå er det mer over i lukte på tenåringstiden her. Det vil si day bag, ringer, øredobber, juicy cuture sett, hudprodukter, produkter fra rituals og Body shop, klær, neglelakk, gel-lakk lampe og pynt til rommet som står på ønskelista. 

Skrevet

Til egen 11,5-åring blir det Fitbit smartklokke (spleising med bestemor) og Emilia by Bon dep øreringer og charms. Hun ønsker seg også Squishmallows og Day bag. Niesa på 11 ønsker seg blant annet dusjsåpe osv fra Rituals, smykker og Squishmallows. 

Skrevet (endret)

Puslespill, Harry Potter-ting og klær

Endret av Tiramy
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Og hva står på ønskelisten? Her står iphone øverst (og ganske alene) på listen, og det er det ikke budsjettert for😌 Trenger inspirasjon! Hva er det hippeste i tweens-verden for tiden?

Anonymkode: e0526...ac0

hun får rideklær :)

Anonymkode: 2a975...3ac

Skrevet

Revlon varmluftsbørste

Anonymkode: 49738...ca4

Skrevet

Min 11 åring får juicy bukse, ny iPad, rettebørste, teppe, kosesokker, bøker, smykker, brettspill, noen andre klær, day pennal. 

Anonymkode: f20f3...702

Skrevet

Slalåmbriller, ullundertøy, koffert fra oss.

På ønskelista ellers står det ukulele, klær, hårstasj, HarryPotter-lego, lampe/ledlys/dilldall til rommet, bøker, og en mengde annet smått og stort, pc og knekkistrikker, kaktuser og nintendospill, toalettmappe, sokker, smykker, badebomber osv. 

Anonymkode: 22c43...1be

• Liker 1
Skrevet

Min datter får 2 squishmallow, sprangkurs, ny sikkerhetsvest og vinterridebukse, ett gullsmykke, noe klær, gavekort, perler som hun lager armbånd med, sengesett med hest på, ridehansker, Dayet veske, Mina Jacobsen bullet journal og penger fra meg. Fra øvrig familie får hun hest på for en dag i uken i ett år, billetter til Oslo Horse Show, skrivepult og kontorstol, reise til Paris med min bror og hans kjæreste, noen bøker, flere squishmallow, noe klær, gavekort, ridehjelm og vinterridejakke, dunjakke og penger.

Anonymkode: c22bc...a13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...