AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Del Skrevet 15. desember 2022 Kjøpte meg en rekkehusleilighet som har en del dårlige vinduer. Vi har noen leiligheter oppe og rekkehusleiligheter nede. Jeg vet at toppetasjen skal få byttet sine vinduer etterhvert siden de var dårlige, men så ser jeg at mitt ene vindu, i min bod ( jeg er den eneste på rekke som har vindu i bod da min bolig er på hjørnet) Dugger over skikkelig nå som det er kaldt, og da kommer det masse is. Jeg må tørke hver dag for å få bort fukt eller så fryser det på med is. I denne boden er det varmtvannstank så går utifra at varmen fra den gjør at det blir ekstra mye fukt der. Men ser også at det blir sånn i vinduene på soverommet. Jeg har ingen ventiler å åpne så jeg må da lufte godt for å få ut fukt. Kan det komme av at vinduene er dårlige og gamle? Eller må jeg bare bli bedre på å lufte ut hele leiligheten hver morgen? Litt trasig det når det er 14 minus på morgenen. Anonymkode: a9cb0...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Del Skrevet 15. desember 2022 Nei, dette er dårlig lufting. Du må bare fortsette med å lufte. Men du må lufte oftere - har du ikke ventiler er hver morgen mye for lite. Du bør lufte minst 3-4 ganger per dag. Åpne alle vinduer og dører, ha de åpne i 30 sekunder og smell igjen. Anonymkode: 13b60...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Del Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, dette er dårlig lufting. Du må bare fortsette med å lufte. Men du må lufte oftere - har du ikke ventiler er hver morgen mye for lite. Du bør lufte minst 3-4 ganger per dag. Åpne alle vinduer og dører, ha de åpne i 30 sekunder og smell igjen. Anonymkode: 13b60...732 Jeg får bli bedre på det. Jeg skal nok greie ihvertfall 3 ganger per dag, om jeg er på jobb, og 4 når jeg har hjemmekontor. Jeg ser at det har kommet sort mugg i vinduet på døren min. Det har kanskje vært der en stund uten at jeg har merket det, men blir jo bekymret. 🤔 gammel dør da. Anonymkode: a9cb0...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå