AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Dette er sikkert helt normalt. Men jeg ville bare spørre om andre opplever det samme? Typen min mister ofte ereksjon når jeg skal på topp. Jeg lurer litt på hvorfor, og blir fort usikker. Vi må ofte bare endre stilling og vente til han får ereksjon igjen.. I tillegg bruker han ofte lang tid, selv om vi skal ta en «rask en», som om han ikke klarer å bli ferdig. De fleste gutter/menn sliter med å ikke bli ferdig for fort, mens typen min er motsatt. Som igjen da gjør meg usikker på om det er jeg som er problemet eller gjør noe galt. Noen andre som opplever det samme? Han er 20, jeg er 18. Anonymkode: a9ff3...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Du er ikke problemet, og det er helt normalt. Noen bruker lang tid og noen kommer fort. Vi er forskjellige. Jeg bruker selv lang tid, og dama på topp er en deilig stilling - men den stimulerer så lite at ereksjonen blir svakere. Det er bare å bytte stilling, slik dere gjør. Dere virker veldig fornuftig for alderen 👍 M40 Anonymkode: 130cc...40a 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke problemet, og det er helt normalt. Noen bruker lang tid og noen kommer fort. Vi er forskjellige. Jeg bruker selv lang tid, og dama på topp er en deilig stilling - men den stimulerer så lite at ereksjonen blir svakere. Det er bare å bytte stilling, slik dere gjør. Dere virker veldig fornuftig for alderen 👍 M40 Anonymkode: 130cc...40a Ja tenkte det var helt normalt, måtte bare forsikre meg at ikke jeg gjorde noe galt 😅 Tusen takk for svar! Anonymkode: a9ff3...c5b 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Hadde litt samme problem selv. Ikke at ereksjon forsvant, men ble veldig anspent. Dette grunnet noen tidlige episoder der penis hadde kommet ut og stanget mot kropp, med dertil tilhørende smertefull bøy 😐 Anonymkode: e098d...ff6 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Dette er sikkert helt normalt. Men jeg ville bare spørre om andre opplever det samme? Typen min mister ofte ereksjon når jeg skal på topp. Jeg lurer litt på hvorfor, og blir fort usikker. Vi må ofte bare endre stilling og vente til han får ereksjon igjen.. I tillegg bruker han ofte lang tid, selv om vi skal ta en «rask en», som om han ikke klarer å bli ferdig. De fleste gutter/menn sliter med å ikke bli ferdig for fort, mens typen min er motsatt. Som igjen da gjør meg usikker på om det er jeg som er problemet eller gjør noe galt. Noen andre som opplever det samme? Han er 20, jeg er 18. Anonymkode: a9ff3...c5b Jeg sliter også litt med å komme og kan holde på så lenge jeg vil. Om jeg skal komme må jeg aktivt prøve. At han blir slapp er kun psykisk. Jeg hadde dette problemet med suging før jeg ble 25. Jeg klarte ikke å slappe av, og når man begynner å tenke på det er man garantert at den visner. Når det er sagt; det KAN være deg på et vis, hvis du vil ha et ærlig råd. Selvfølgelig ikke "din feil" men at det finnes ting du kan gjøre bedre. Som jeg nevnte er det psykiske utrolig viktig, og da er det viktig at man føler seg helt trygg, og at partneren ikke blir skuffet om man "ikke presterer". Det var mitt problem, men etter at jeg hadde en partner som begynte å si ting som "mmm, så deilig å ha den i munnen" og fortsatte selv etter at jeg ble slapp klarte jeg å slappe av igjen. Bruk tid og skap trygge rammer, og ikke la ham få tid til å begynne å overtenke og bekymre seg for at noe skal skje. Det samme gjelder for så vidt jenter som ikke blir våte eller sliter med orgasme eller hva det nå enn er. Veldig ofte kan det løses ved å bytte fokus en stund. Anonymkode: 9cf20...12f 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 Har forstått det slik at det ikke føles like trangt ut når man sitter på toppen? Eller kanskje han blir ubekvem når du har kontrollen. Anonymkode: 6e366...29a 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Har forstått det slik at det ikke føles like trangt ut når man sitter på toppen? Eller kanskje han blir ubekvem når du har kontrollen. Anonymkode: 6e366...29a Neinei han mister ereksjon før jeg har satt meg opp, men idet vi skal bytte stilling til at jeg er på topp om det gir mening. Anonymkode: a9ff3...c5b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 Prøv å sette deg på ham og ri ham forsiktig bak-fram 😁 Anonymkode: 09d04...d94
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Prøv å sette deg på ham og ri ham forsiktig bak-fram 😁 Anonymkode: 09d04...d94 Jaja jeg vet hvordan jeg gjør ulike teknikker, så det er ikke det 😆 Vi har også veldig åpen kommunikasjon så han sier hva han liker og ikke, så får ikke håpe det er jeg som er problemet. Anonymkode: a9ff3...c5b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #10 Skrevet 15. desember 2022 Det er ikke min foretrukket stilling heller, noe som er synd siden fruen min liker det godt. Du trenger nok ikke være bekymret for at det har noe med deg å gjøre. For min del mistenker jeg at det har noe med at jeg føler at jeg har mindre kontroll, som igjen gjør meg litt ukomfortabel? Har egentlig aldri grublet over hvorfor, og det er helt sikkert veldig individuelt, men jeg er i alle fall sikker på at det ikke har noe med dama å gjøre. Anonymkode: fc738...7d6 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #11 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jaja jeg vet hvordan jeg gjør ulike teknikker, så det er ikke det 😆 Vi har også veldig åpen kommunikasjon så han sier hva han liker og ikke, så får ikke håpe det er jeg som er problemet. Anonymkode: a9ff3...c5b Hvis dere har så åpen kommunikasjon hvorfor bare spør du han ikke, hvorfor mister du den når jeg skal sette meg oppå? Anonymkode: 6e366...29a 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #12 Skrevet 15. desember 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvis dere har så åpen kommunikasjon hvorfor bare spør du han ikke, hvorfor mister du den når jeg skal sette meg oppå? Anonymkode: 6e366...29a Jeg har det selvsagt, men akkurat det har han ikke svart på skikkelig, han sier bare «jeg vet ikke». Så da vet han kanskje virkelig ikke heller. Visste bare ikke om jeg var problemet eller om noen opplevde det samme. Anonymkode: a9ff3...c5b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #13 Skrevet 15. desember 2022 Jeg har også opplevd det med et par gutter. Er dritkjipt, for det er den stillingen som gir meg best stimuli og orgasme når jeg sitter på topp å "vugger"/gnikker frem og tilbake men går jo ikke med en slapp pikk.. En har forklart til meg at han syns det er så deilig stilling med god utsikt til puppene og kroppen at han føler han kommer til å komme med én gang, så da får han prestasjonsangst og myk penis istede. Vet ikke om det samme kan gjelde for han du lå med, men dere bør snakke om det og trene på at han holder den stiv Anonymkode: e6dcc...94c 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #14 Skrevet 16. desember 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Du er ikke problemet, og det er helt normalt. Noen bruker lang tid og noen kommer fort. Vi er forskjellige. Jeg bruker selv lang tid, og dama på topp er en deilig stilling - men den stimulerer så lite at ereksjonen blir svakere. Det er bare å bytte stilling, slik dere gjør. Dere virker veldig fornuftig for alderen 👍 M40 Anonymkode: 130cc...40a Det blir for enkel å si at hun ikke er problemet. Om hun klatrer på topp og bare sitter der å vugger frem og tilbake blir man jo slapp. Det er faktisk noe som heter å være dårlig å ri, akkurat som det finnes menn som er dårlig i senga. I tillegg er denne stillingen veldig visuell, og om det ikke er noe estetisk visuelt lg vakkert man beskuer er det også vanskeligere å holde ereksjonen. Personlig ville jeg mistet ereksjonen om jeg ble ridd av noen med muffintop og hengepupper. Uavhengig av hvor god hun var å ri. Anonymkode: 7e9fc...0df 3 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #15 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det blir for enkel å si at hun ikke er problemet. Om hun klatrer på topp og bare sitter der å vugger frem og tilbake blir man jo slapp. Det er faktisk noe som heter å være dårlig å ri, akkurat som det finnes menn som er dårlig i senga. I tillegg er denne stillingen veldig visuell, og om det ikke er noe estetisk visuelt lg vakkert man beskuer er det også vanskeligere å holde ereksjonen. Personlig ville jeg mistet ereksjonen om jeg ble ridd av noen med muffintop og hengepupper. Uavhengig av hvor god hun var å ri. Anonymkode: 7e9fc...0df Hva er muffintop? Anonymkode: 011d0...dc8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #16 Skrevet 16. desember 2022 Fant ut av det Anonymkode: 011d0...dc8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #17 Skrevet 16. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det blir for enkel å si at hun ikke er problemet. Om hun klatrer på topp og bare sitter der å vugger frem og tilbake blir man jo slapp. Det er faktisk noe som heter å være dårlig å ri, akkurat som det finnes menn som er dårlig i senga. I tillegg er denne stillingen veldig visuell, og om det ikke er noe estetisk visuelt lg vakkert man beskuer er det også vanskeligere å holde ereksjonen. Personlig ville jeg mistet ereksjonen om jeg ble ridd av noen med muffintop og hengepupper. Uavhengig av hvor god hun var å ri. Anonymkode: 7e9fc...0df Helt enig med deg. Men som sagt blir han slapp før jeg i hele tatt har begynt på noe. Og som tidligere nevnt så har jeg erfart flere teknikker. Samtidig har jeg verken hengepupper eller særlig «muffintop» men ja det kan være et problem for andre. Anonymkode: a9ff3...c5b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #18 Skrevet 16. desember 2022 Nedsatt følsomhet, høres det ut som. Jeg er relativt følsom selv, og opplever ikke dette. Anonymkode: 28bd9...15d 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #19 Skrevet 16. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Helt enig med deg. Men som sagt blir han slapp før jeg i hele tatt har begynt på noe. Og som tidligere nevnt så har jeg erfart flere teknikker. Samtidig har jeg verken hengepupper eller særlig «muffintop» men ja det kan være et problem for andre. Anonymkode: a9ff3...c5b Len deg fremover og la han så knulle mens han holder hoftene dine. Gnukking funker ikke selv om det er best for deg så gir det særdeles lite andre veien Anonymkode: 7e9fc...0df
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #20 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 12.28): Dette er sikkert helt normalt. Anonymkode: a9ff3...c5b Aner ikke hvor normalt det er, har aldri fundert særlig på det. Men jeg er helt lik. Om dama skal på topp, så mister jeg ereksjon før hun i det hele tatt «er på plass». Anonymkode: b264b...ef3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå