AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Jeg går på minipiller og har normalt sett ikke menstruasjon (5 år siden sist). Jeg fikk korona i februar, og hadde blødningsforstyrrelser noen uker før det ga seg. I går ettermiddag hadde jeg plutselig en blødning, ikke veldig mye, men friskt blod først, og etter det litt brunt blod. Jeg ble akutt svimmel, tenkte blodtrykksfall, lå på sofaen en times tid før det ga seg. Har ikke blødd etter det, men har i dag milde magesmerter, men jeg er VELDIG svimmel 😵 kjennes ut som et konstant blodtrykksfall, men jeg blør ingenting. Hva kan dette være?? Noe redd for å besvime her hjemme alene (og at ingen da henter barna i barnehagen😵💫) Anonymkode: 08c27...015
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Ring lege/legevakt og spør der så får du riktig svar. Her blir det bare svada svar. Anonymkode: 2b715...71b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg går på minipiller og har normalt sett ikke menstruasjon (5 år siden sist). Jeg fikk korona i februar, og hadde blødningsforstyrrelser noen uker før det ga seg. I går ettermiddag hadde jeg plutselig en blødning, ikke veldig mye, men friskt blod først, og etter det litt brunt blod. Jeg ble akutt svimmel, tenkte blodtrykksfall, lå på sofaen en times tid før det ga seg. Har ikke blødd etter det, men har i dag milde magesmerter, men jeg er VELDIG svimmel 😵 kjennes ut som et konstant blodtrykksfall, men jeg blør ingenting. Hva kan dette være?? Noe redd for å besvime her hjemme alene (og at ingen da henter barna i barnehagen😵💫) Anonymkode: 08c27...015 Hva mener du med «svimmel»? Føler du at du skal besvime? Vogger det som på en båt? Snurrer det som i en karusell? Har du problemer med smile-løfte hender over hodet-formulere setninger? (I så fall - ambulanse!) Ellers: Enten ringer du legevakt, eller så ser du det an til i morgen tidlig og ringer da fastlegen for time på dagen. Anonymkode: 1a557...034
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg går på minipiller og har normalt sett ikke menstruasjon (5 år siden sist). Jeg fikk korona i februar, og hadde blødningsforstyrrelser noen uker før det ga seg. I går ettermiddag hadde jeg plutselig en blødning, ikke veldig mye, men friskt blod først, og etter det litt brunt blod. Jeg ble akutt svimmel, tenkte blodtrykksfall, lå på sofaen en times tid før det ga seg. Har ikke blødd etter det, men har i dag milde magesmerter, men jeg er VELDIG svimmel 😵 kjennes ut som et konstant blodtrykksfall, men jeg blør ingenting. Hva kan dette være?? Noe redd for å besvime her hjemme alene (og at ingen da henter barna i barnehagen😵💫) Anonymkode: 08c27...015 Foreslår du kontakter legevakt. Anonymkode: 0ceab...5ff
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 Altså, er det noe som er akutt, så kontakter man da vel ikke Kvinneguiden? 🤯 Anonymkode: 33819...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå