AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 De som har barn som er mye på gulvet og bæres rundt, hva har de på? Kjører dere ett eller to lag? Ull eller bomull? Annet? Anonymkode: ea5dd...31f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Hva babyen bør ha på seg, vil komme helt an på gulvet (kaldt gulv, varmt gulv, tepper, etc), trekk, temperatur i rommet, osv. Hjemme har vi det ca 21,5 grader inne, sommer som vinter. Da har de hatt på seg bare vanlig bomullsbukse om sommeren, og bare ullbukse/stillongs om vinteren (da er det mer gulvkaldt). Body eller trøye, ull om vinteren (det er jo det de har på ute, og gidder liksom ikke skifte når vi skal inn..). Aldri mer enn ett lag. I bhg har de gjerne en genser på i tillegg inne, der er det ofte litt kaldere, dessverre. Anonymkode: ed5bd...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Har på ett lag, enten tynn ull eller vanlig bomull. Er ikke så kaldt hos oss at hun trenger ull men om vi skal ut senere tar jeg gjerne bare på det med en gang om jeg skifter på henne. Men bruker mest bomull. Som regel body + bukse eller hel dress eller pysj. Sokker når hun ikke har klart å ta dem av ennå. Påkledning er jo veldig avhengig av innetemp.. hos oss er det varmt pga vi bor i blokk med varme inkludert og godt isolerte vegger. Baby er 9mnd. Anonymkode: 6f41e...fec 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Baby på 4,5 uker her. Har på body og bukse eller pysj. Skal vi være inne hele dagen og jeg er sliten, har han på pysj🙈 Men når vi er ute, har han på ullbody og bukse og da bytter jeg ikke fra det når jeg kommer inn. Ute har han et lag klær+teppe i bilstolpose, eller et lag + en ulldress nedi vognpose. Som regel ligger han i et teppe innendørs, og om han er i babygym pp gulvet ligger teppet over hvis han bare har på bomullsklær. Anonymkode: 33d25...0fa
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 Har en på 10 måneder som er veldig varm av seg. Bruker aldri ull inne, det blir rett og slett for varmt for han. Ett lag bomull. Innimellom har han på seg en genser/cardigan over bodyen hvis det er en del kaldere inne enn vanlig, men det går svært sjeldent lengre enn en times tid før genseren må av igjen. Ute bruker han et lag tykk ull utenpå inneklærne + god og varm vognpose. Nå er det akkurat perfekt (-12 ute). Anonymkode: 2d649...ce3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 Har en på 2 mnd. Har på body i bomull og bomullsbukse inne Anonymkode: e5f6d...a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå