Gå til innhold

Dating du folk utenfor ring 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at jeg synes det er kitt upraktisk å date folk som kommer utkantstrøkene som Ljan, Stovner, Røa osv. 

Det blir litt kronglete siden det er få kaffebarer, restauranter i nærheten. 
Man må nesten dra hjem til hverandre eller gå tur. 

Anonymkode: 3ccf6...f44

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke alle bønder der ute på bygda da?, kan gå for å se på kuen og det er jo koselig eller ta en tur i disse antikke kjøretøyene som har hjul.

Anonymkode: 42363...576

• Liker 3
Skrevet

Vil helst ikke date noen innafor ring 3 jeg ;)

Anonymkode: 052e0...8c3

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Kan vel møtes på halvveien? Er dumt å gå glipp av den rette kun pga ring 3.

Anonymkode: dd684...438

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Må innrømme at jeg synes det er kitt upraktisk å date folk som kommer utkantstrøkene som Ljan, Stovner, Røa osv. 

Jeg er født og oppvokst i Oslo. Etter jeg fikk nok og flyttet ut av Oslo og til en nabokommune, har jeg knapt vært innafor ring 3. unngår det så langt det lar seg gjøre.

Anonymkode: c13ac...49f

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gjør hvor som helst  så lenge det er Oslo og innen viken området.

Anonymkode: 44d82...4c0

Skrevet

Jeg bor ikke i Oslo, så jeg vet ikke helt forholdene rundt dette. Dersom det er avstand som gjør det, så kan jeg forstå at det er upraktisk. 

Men på grunn av få restauranter og kafeer i nærheten? Seriøst? Det er i så fall veldig merkelig punkt å vurdere en potensiell partner etter. 

'Hvordan gikk det på date med han du prata så godt med på chat?' 'nei, det ble ikke noe, det er så få restauranter i nærheten av der han bor, så kan selvsagt ikke date han da'....? 🤔

Samboer bodde litt på utsiden av byen da jeg traff han. Heldigvis evner vi begge to å komme oss rundt, så det ble ikke spesielt stress å møtes på midten på en kafe ca 10 minutter unna oss begge.. 

Anonymkode: 4a3ed...414

Skrevet

Jeg bor utenfor byen, dater en utenfor byen og møter stort sett venner innenfor Ring 3 da vi bor på forskjellige steder rundt/i byen. Jeg klarer å bevege på meg for å møte de jeg vil og det finnes kaffebarer og restauranter utenfor Ring 3 også ;) 

Skrevet

Bor utenfor ring 3. 

Hadde aldri giddet date noen som ser på det å gå tur eller besøke hverandre som en negativ ting...  Eller som synes det å bevege seg bittelitt for å møtes som kronglete. 
Men om du er så lite interessert i de du dater, så burde du droppe dem ja. Da kan du heller date naboen din... 

Anonymkode: 5fd11...426

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Bor utenfor ring 3. 

Hadde aldri giddet date noen som ser på det å gå tur eller besøke hverandre som en negativ ting...  Eller som synes det å bevege seg bittelitt for å møtes som kronglete. 
Men om du er så lite interessert i de du dater, så burde du droppe dem ja. Da kan du heller date naboen din... 

Anonymkode: 5fd11...426

Enig! Har forøvrig datet naboen. Anbefales ikke.

Anonymkode: ecf34...4b8

Skrevet

Hva er ring 3?

Anonymkode: 3479d...f0b

Skrevet

Datet helst de utenfor ring 3, siden de innenfor var så sneversynt at de ikke evnet å se løsninger, bare problemer.

Anonymkode: b1243...ef6

• Liker 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Dater utelukkende folk utenfor ring 3, siden de har et høyere kunnskapsnivå.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og tulleinnlegg.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Hver sin lyst, men man snevrer jo inn muligheten og utvalget noe med å bare skulle date folk innenfor ring 3 og går jo glipp av mange potensielle kjærester bare fordi de ikke har riktig adresse. 

Anonymkode: 42b89...a05

Skrevet

Jeg bor i Drammen, og har datet flere som bor i Oslo, da både innenfor og utenfor ring 3.

I starten møtes man jo uansett på sentrale steder. Går da veldig raskt for meg å ta toget inn til Oslo. 

Anonymkode: fe694...d40

Skrevet

Jeg bor langt unna disse ringene, så ja. Såklart!

Dere i Oslo er ekstremt opphengt i bosted selv om dere kommer dere kjapt rundt.

Anonymkode: 6efa8...646

• Liker 1
Skrevet

Utenfor ring 3 mot vest er greit. Ikke Drammen. Røa, Bærum, Asker er innafor. 

Anonymkode: 1bfe4...95b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2022 den 11.08):

Jeg bor langt unna disse ringene, så ja. Såklart!

Dere i Oslo er ekstremt opphengt i bosted selv om dere kommer dere kjapt rundt.

Anonymkode: 6efa8...646

De pusher 35 og leier et rom i kollektiv fordi det er uaktuelt å kjøpe noe annet enn Løkka<<33, St. Hanshaugeeen ❤️ men ser ned på oss som har kommet oss inn på boligmarkedet utenfor ring 3 😂

Anonymkode: f7847...5b1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 11.37):

Løsning:

Du går tur og har sex hjemme hos den andre.

Dere går på Kaffebrenneriet og restaurant hos deg. 

Sånn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...