AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Trenger en lett støvsuger for å bruke på badet...for å få opp hår og sånt fra gulvet. Har sett på disse to. Men klarer ikke å bestemme meg. Hva syns dere? Hvilken burde jeg kjøpe? Setter pris på om dere svarer 🙂 https://www.finn.no/283060983 https://www.finn.no/283863695 Anonymkode: ee4ba...804
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Æsj. Kjøpe brukt støvsuger? Som har samlet opp kjønnshår og annet dritt fra andre. Anonymkode: 4423d...240 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Æsj. Kjøpe brukt støvsuger? Som har samlet opp kjønnshår og annet dritt fra andre. Anonymkode: 4423d...240 Hmmm det har jeg ikke tenkt på..hva om de hundrevis av støvsugerne som ligger ute på finn? Blir de aldri solgt da?🤪 Ts Anonymkode: ee4ba...804
spinner Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Det er vanskelig å se på en støvsuger hva slags belastninger den har vært utsatt for. Etter min mening er begge disse for dyre. Brukt støvsuger, uansett type er for meg verdt mindre enn 1000,- kr.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 spinner skrev (31 minutter siden): Det er vanskelig å se på en støvsuger hva slags belastninger den har vært utsatt for. Etter min mening er begge disse for dyre. Brukt støvsuger, uansett type er for meg verdt mindre enn 1000,- kr. De som er under 1000 er ikke så gode har jeg hørt om. Kjøpte en gang en håndholdt støvsuger for 300 og den sugde nesten ikke. Den var helt ubrukelig. Måtte bare kaste den støvsugeren Ts Anonymkode: ee4ba...804
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Æsj. Kjøpe brukt støvsuger? Som har samlet opp kjønnshår og annet dritt fra andre. Anonymkode: 4423d...240 Hva med brukte hus og leiligheter? Rom der andre i årtier før deg har hatt sex, gått på do og avgått ved døden? Ingen av oss kan unngå det brukte. Ts: den første har ikke bilder av den faktiske støvsugeren. Ikke kjøp av slike selgere - det er en grunn til at de ikke tar bilder. Den andre har ett bilde. Som er mye for lite, av en støvsuger. Enten må du ta deg bryet med å åpne en samtale og be om info og bilder, eller så må du finne en annen selger. Anonymkode: c9cbc...8ce 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med brukte hus og leiligheter? Rom der andre i årtier før deg har hatt sex, gått på do og avgått ved døden? Ingen av oss kan unngå det brukte. Ts: den første har ikke bilder av den faktiske støvsugeren. Ikke kjøp av slike selgere - det er en grunn til at de ikke tar bilder. Den andre har ett bilde. Som er mye for lite, av en støvsuger. Enten må du ta deg bryet med å åpne en samtale og be om info og bilder, eller så må du finne en annen selger. Anonymkode: c9cbc...8ce Takk for svaret 😀 jeg kan be dem sende flere bilder som de kan ta selv av produktet? Ts Anonymkode: ee4ba...804
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svaret 😀 jeg kan be dem sende flere bilder som de kan ta selv av produktet? Ts Anonymkode: ee4ba...804 Du kan det. Men erfaringen min med brukte ting er at de fleste selgere ikke ønsker ta seg bryet. Så ikke ha for høye håp. Men som sagt - ikke kjøp noe du ikke har sett bilder av fra alle vinkler. Anonymkode: c9cbc...8ce
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 Kjøp nytt. Da har du full garanti. Brukte har ofte et problem, kanskje har de vært kastet i golvet og har feil du ikke oppdager før etter en stund. Du bør vurdere vekt, batteritid, og wattstyrke. Andre ting som teller er hvor dreibart hodet er, om det er lysdioder, og hvor enkelt det er å tømme. Anonymkode: d26dc...572
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #10 Skrevet 15. desember 2022 Hvorfor trenger du en egen støvsuger til badet?? Anonymkode: 974e8...e85
Taluno Skrevet 15. desember 2022 #11 Skrevet 15. desember 2022 Jeg ville faktisk droppet begge. Den første fordi selger ikke gidder ta bilder, det synes jeg ikke virker veldig seriøst. Den andre, hvem selger en støvsuger som fungerer greit til halv pris etter tre måneder? Siden den kun skal brukes på badet, så vil nok en til 1500-2000,- ny være bra nok.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #12 Skrevet 15. desember 2022 Taluno skrev (1 time siden): Jeg ville faktisk droppet begge. Den første fordi selger ikke gidder ta bilder, det synes jeg ikke virker veldig seriøst. Den andre, hvem selger en støvsuger som fungerer greit til halv pris etter tre måneder? Siden den kun skal brukes på badet, så vil nok en til 1500-2000,- ny være bra nok. Ok kan du anbefale sånn støvsuger som er ny? For rundt 1000/1500 kr Ts Anonymkode: ee4ba...804
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #13 Skrevet 15. desember 2022 Det er masse penger å spare på å kjøpe brukt, så jeg syns du hadde en fornuftig tanke jeg. Men jeg er kanskje heldig som bare har gode erfaringer med ganske mange Finn-handler de siste årene, til tross for at jeg velger varer og selgere med omhu. Men å være redd for at andre menneskers kjønnshår potensielt har vært borti støvsugeren din er iallfall den dummeste grunnen jeg har hørt til ikke å kjøpe brukt 😂 Anonymkode: 858c2...a86
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #14 Skrevet 15. desember 2022 Ingen selger en god, brukt støvsuger... Av alle ting man "bruker opp" før man kjøper nytt. Eller i alle fall bruker i garasje/bod/peis en stund, til de er helt ferdige. Anonymkode: 24635...26d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #15 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen selger en god, brukt støvsuger... Av alle ting man "bruker opp" før man kjøper nytt. Eller i alle fall bruker i garasje/bod/peis en stund, til de er helt ferdige. Anonymkode: 24635...26d Jeg solgte min som fungerte godt nok helt til jeg fikk hund. Fikk ny til bursdagen min, som var mer egnet for hundehår og solgte da den "gamle". Anonymkode: 9bc5a...f04
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #16 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du kan det. Men erfaringen min med brukte ting er at de fleste selgere ikke ønsker ta seg bryet. Så ikke ha for høye håp. Men som sagt - ikke kjøp noe du ikke har sett bilder av fra alle vinkler. Anonymkode: c9cbc...8ce Selgeren sendte bilder av støvsugeren Ts Anonymkode: ee4ba...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå