AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Hei! Jeg er 23 år og han er 27 år vært sammen i 1 år, han fikk seg ny jobb for 4 måneder siden som er kjekt å høre! Men samtidig så ser det ut som han har blitt veldig «god venn» med denne kvinnen, jeg tenker er koselig at han har folk og snakke med på jobb MEN.. føler det er ubehageligt når han har lagt henne på snapchat.. og viser at hun er i hans «bestevenn liste» der.. viser at de tekster en del.. jeg tenker man blir ikke besties av så kort tid.. jeg vil ikke virke som sjalu kjerringa men jeg er sånn old school, sitter ikke der å adder kollegaer, greit å ha noen å snakke med men jeg er der for å jobbe å tjene penger.. og selvfølgelig er det rart å snakke med tekste nye kollegaer i fritiden når man er i et forhold.. kommer aldri noe godt av disse kollegaene.. andre som har vært i slik situasjon? Anonymkode: c50d6...7f1 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 På min forrige jobb var det veldig mye snapping mellom oss kollegaer. Mannen min snapper mye med sine venninner, også sine pene, unge kvinnelige kolleger. Jeg har aldri plagdes av det. Jeg stoler 100% på mannen min. Anonymkode: 66e97...b2f 10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Ring sjefen hans og be om at hun får sparken! Hun har ingenting med å jobbe i samme bedriften som kjæresten DIN! Spesielt ikke når hun driver å skal være god kollega og venn. Drittkjerring! Hvis du ikke kommer noen vei kan du politianmelde henne for kjærestetyveri. Anonymkode: 91c3f...51f 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei! Jeg er 23 år og han er 27 år vært sammen i 1 år, han fikk seg ny jobb for 4 måneder siden som er kjekt å høre! Men samtidig så ser det ut som han har blitt veldig «god venn» med denne kvinnen, jeg tenker er koselig at han har folk og snakke med på jobb MEN.. føler det er ubehageligt når han har lagt henne på snapchat.. og viser at hun er i hans «bestevenn liste» der.. viser at de tekster en del.. jeg tenker man blir ikke besties av så kort tid.. jeg vil ikke virke som sjalu kjerringa men jeg er sånn old school, sitter ikke der å adder kollegaer, greit å ha noen å snakke med men jeg er der for å jobbe å tjene penger.. og selvfølgelig er det rart å snakke med tekste nye kollegaer i fritiden når man er i et forhold.. kommer aldri noe godt av disse kollegaene.. andre som har vært i slik situasjon? Anonymkode: c50d6...7f1 Jeg er sikkert gammeldags, men jeg mener at det å skaffe seg bestevenninner i voksen alder når man har dame, ikke hører hjemme i et voksent forhold. Anonymkode: 1650e...f84 30 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er sikkert gammeldags, men jeg mener at det å skaffe seg bestevenninner i voksen alder når man har dame, ikke hører hjemme i et voksent forhold. Anonymkode: 1650e...f84 Ja du er gammeldags. Anonymkode: 272c1...237 15 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja du er gammeldags. Anonymkode: 272c1...237 Men hva skal man med nye venninner når man er i et forhold? jeg har ikke krav på nye mannlige kompiser når jeg er i et forhold. Anonymkode: c50d6...7f1 11 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men hva skal man med nye venninner når man er i et forhold? jeg har ikke krav på nye mannlige kompiser når jeg er i et forhold. Anonymkode: c50d6...7f1 "Krav"? Nei vel, men om man treffer noen som man kan bli venn med, så synes jeg det er helt greit å gjøre. Det er usikre mennesker som må jobbe med seg selv, ikke alle andre. Anonymkode: 71dac...287 15 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hva skal man med nye venninner når man er i et forhold? jeg har ikke krav på nye mannlige kompiser når jeg er i et forhold. Anonymkode: c50d6...7f1 Hva man "skal med dem"? Seriøst? Akkurat det samme som andre venner, av samme kjønn som en selv? Altså, hva gjør du med de andre vennene dine..? Jeg preiker skit og har det kjekt med folk, uansett kjønn. Det er så fullstendig ubegripelig for meg at så mange her inne later til å tenke på det motsatte kjønn utelukkende som en potensiell sex-partner. Er dere virkelig ikke i stand til å være i nærheten av en person av motsatt kjønn uten å ha sex med dem? Anonymkode: 66e97...b2f 15 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): "Krav"? Nei vel, men om man treffer noen som man kan bli venn med, så synes jeg det er helt greit å gjøre. Det er usikre mennesker som må jobbe med seg selv, ikke alle andre. Anonymkode: 71dac...287 Jaja kollegaer men trenger ikke å være teksting utenom jobb.. jeg tekster ikke mine kollegaer på facebook og har dem ikke snapchat. Anonymkode: c50d6...7f1 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #10 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slutt å vær så naiv da. Hvis begge er fine/ser godt ut, skal det mye til for at de ikke har en forbigående seksuell interesse av hverandre. Aner du hvor mange som er utro? Det begynner jo i vennskap. Anonymkode: cbcd5...fcb Helt enig, plutselig har en av den to fått følelser for hverandre da vis de ser hverandre så ofte og ver dag og i tillegg tekste utenfor jobb. Er aldri en kjekk følelse. Anonymkode: c50d6...7f1 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #11 Skrevet 15. desember 2022 Dette må være veldig ubehagelig. Slik snapping er ofte veien ut av et forhold. Du trenger ikke være gammeldags rakettforsker for å tenke slik. Du bør ta det opp med han. Bare si at du opplever det som ubehagelig, uten å kreve noe av han. Jeg ville i hvert fall tatt hensyn til det og trappet ned aktiviteten og fadet ut til slutt. Jeg er gammeldags mann jeg da. Anonymkode: d15d0...9c4 8
exictence Skrevet 15. desember 2022 #12 Skrevet 15. desember 2022 Tror jeg ville sagt det enkelt at jeg opplever det som litt rart at dere to, som mann og kvinne, snapper og er blitt så gode venner. Hvordan ser du på det? 3
Jdz Skrevet 15. desember 2022 #13 Skrevet 15. desember 2022 Jeg har faktisk alle kollegaene mine på Snap. Vi har til og med en snapgruppe hvor alle er med, som jeg etter å ha lest denne tråden skjønner at snart vil ende i en sexorgie. 🙄 Personlig ser jeg ingen grunn til å ikke ha venner av motsatt kjønn. Har hatt det hele livet og har greid meg fint i snart 40 år uten å pule med noen av de. De fleste oppegående mennesker greier det helt fint. Dere som synes dette er så forferdelig, hva tenker dere at bifile skal gjøre? Må de velge bort venner helt hvis de skal være i et forhold? Kan homofile/lesbiske bare ha venner av motsatt kjønn? 15 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #14 Skrevet 15. desember 2022 Vet du hva, TS, jeg hadde fått en "fiktiv" mannlig bestevenn bare for å se hvordan gubben reagerer. Si at du traff ham på jobbe, på idretten eller et annet arena der du ferdes uten mannen. Jeg vedder på at han kommer til å reagere ganske kraftig på et slik "vennskap". Og når han gjør det, kan du spørre hva som er forskjellen mellom det du gjør og det han gjør. De skjønner det ikke før de får smake egen medisin. Anonymkode: 1650e...f84 1 2
LillaGorilla<3 Skrevet 15. desember 2022 #15 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): jeg har ikke krav på nye mannlige kompiser når jeg er i et forhold. Anonymkode: c50d6...7f1 Jo, det har du faktisk. 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #16 Skrevet 15. desember 2022 Jdz skrev (4 minutter siden): Jeg har faktisk alle kollegaene mine på Snap. Vi har til og med en snapgruppe hvor alle er med, som jeg etter å ha lest denne tråden skjønner at snart vil ende i en sexorgie. 🙄 Personlig ser jeg ingen grunn til å ikke ha venner av motsatt kjønn. Har hatt det hele livet og har greid meg fint i snart 40 år uten å pule med noen av de. De fleste oppegående mennesker greier det helt fint. Dere som synes dette er så forferdelig, hva tenker dere at bifile skal gjøre? Må de velge bort venner helt hvis de skal være i et forhold? Kan homofile/lesbiske bare ha venner av motsatt kjønn? Fjas. Anonymkode: d15d0...9c4 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #17 Skrevet 15. desember 2022 LillaGorilla<3 skrev (Akkurat nå): Jo, det har du faktisk. Men HVORFOR skal man plutselig få seg bestis av motsatt kjønn? Bestiser gjør ofte koselige ting sammen, uten partnere. Man har jo venninneturer, venninnekvelder der man sitter tett, deler kanskje seng med en venninne på tur osv. Er det greit at man gjør dette med en annen mann/kvinne, uten at partneren er involvert? Har intime middager, vinkvelder og deler seng? Anonymkode: 1650e...f84 3
LillaGorilla<3 Skrevet 15. desember 2022 #18 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men HVORFOR skal man plutselig få seg bestis av motsatt kjønn? Bestiser gjør ofte koselige ting sammen, uten partnere. Man har jo venninneturer, venninnekvelder der man sitter tett, deler kanskje seng med en venninne på tur osv. Er det greit at man gjør dette med en annen mann/kvinne, uten at partneren er involvert? Har intime middager, vinkvelder og deler seng? Anonymkode: 1650e...f84 Hvorfor skal du dele seng med dem? Du vet at vennskap handler om noe helt annet enn det? 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #19 Skrevet 15. desember 2022 LillaGorilla<3 skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal du dele seng med dem? Du vet at vennskap handler om noe helt annet enn det? Nå tenkte jeg når man er på tur sammen, ikke hjemme hos hverandre. Anonymkode: 1650e...f84
Jdz Skrevet 15. desember 2022 #20 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fjas. Anonymkode: d15d0...9c4 Wow. Du argumenterer sterkt, det skal du ha. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå