exictence Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Har nylig gått inn på Tinder igjen. Men denne gangen har jeg visst trykket på noe som har slått av når jeg får melding fra en match. Hvordan slå på denne varslingen igjen, sånn at jeg slipper å gå inn på matchen for å oppdage om han har skrevet melding?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Det gjøres i appen under innstillinger og push-meldinger. Hvis det er skrudd på der, og du ikke får varsler, må du sjekke hvilke tillatelser appen har på telefonen. Anonymkode: 4f0fd...205
exictence Skrevet 15. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det gjøres i appen under innstillinger og push-meldinger. Hvis det er skrudd på der, og du ikke får varsler, må du sjekke hvilke tillatelser appen har på telefonen. Anonymkode: 4f0fd...205 Takk for svar Jeg har sjekket push-meldinger, og alle er skrudd på varsler. Men får likevel ikke varsel. Hvordan sjekker jeg tillatelser (har prøvd)?
exictence Skrevet 15. desember 2022 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2022 Lurer på om jeg fikk det til nå? Jeg hadde skrudd av for å motta meldinger og oppdateringer fra tinder. Skrudde den på igjen, så får se. Tenkte jeg ikke ville motta all reklamen, men må vel det, hvis jeg skal ha varslinger om meldinger. Hm, kanskje
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 Jeg får for det aller meste varsler, men det har skjedd noen få ganger at jeg ikke har fått det også. Anonymkode: 7cc57...c53
exictence Skrevet 17. desember 2022 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2022 UJeg får det ikke. Jeg har prøvd å rette det opp, men virker som det ikke går nå. Har vært på Tinder før, og da fikk jeg alltid varsler. Da jeg for en stund siden lastet ned igjen appen, har jeg ikke fått varsler mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå