AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Eller er det kun bomull og syntetiske materialer? Ser de selger mye ullundertøy i lyse farger, det er vel upraktisk om det blir ødelagt av missfarging med en gang. Anonymkode: 63307...635
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Jeg får ikke misfarging under armene på bomull og syntetiske klær. Har ikke fått det siden jeg byttet til Biotherm deo.
Taluno Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Jeg får misfarging på ull også. Og hjelper i alle fall ikke at det må vaskes skånsomt...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Anonym Brukar0 skrev (20 minutter siden): Jeg får ikke misfarging under armene på bomull og syntetiske klær. Har ikke fått det siden jeg byttet til Biotherm deo. Jeg bruker også den deodoranten, og får gule flekker. Er så irriterende, måtte kaste åtte hvite gensere her i sommer. Anonymkode: 35194...93c
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bruker også den deodoranten, og får gule flekker. Er så irriterende, måtte kaste åtte hvite gensere her i sommer. Anonymkode: 35194...93c Jeg var veldig plaget med gule flekker før, men etter at jeg begynte med den har jeg ikke kastet en eneste genser pga gule flekker.
Taluno Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 Anonym Brukar0 skrev (20 minutter siden): Jeg var veldig plaget med gule flekker før, men etter at jeg begynte med den har jeg ikke kastet en eneste genser pga gule flekker. Jeg får også gule merker med den. Eneste som hjelper for meg er å bare gi faen i hvite overdeler som er kroppsnær. Har gitt opp.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 Hvorfor får noen guleflekker og andre ikke tro? Aldri fått det på noe her.. Anonymkode: ca18b...d60
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor får noen guleflekker og andre ikke tro? Aldri fått det på noe her.. Anonymkode: ca18b...d60 Det skjer visst når stoff fra svetten blander seg med aluminium i deodoranten. Med andre ord skjer det, eller i alle fall mindre, ikke hvis du ikke svetter, passer på at du er helt tørr under armene før du kler på deg, ikke bruker deodoranter med aluminiumklorid, etc. Jeg svetter ikke så mye at jeg blir våt under armene (pga. behandling med aluminiumklorid), og passer alltid på ikke å få deodorant på klærne, og opplever aldri å få flekker. Men jeg har minner om noen gulnede t-skjorter fra ungdommen. Anonymkode: d02b9...474
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det skjer visst når stoff fra svetten blander seg med aluminium i deodoranten. Med andre ord skjer det, eller i alle fall mindre, ikke hvis du ikke svetter, passer på at du er helt tørr under armene før du kler på deg, ikke bruker deodoranter med aluminiumklorid, etc. Jeg svetter ikke så mye at jeg blir våt under armene (pga. behandling med aluminiumklorid), og passer alltid på ikke å få deodorant på klærne, og opplever aldri å få flekker. Men jeg har minner om noen gulnede t-skjorter fra ungdommen. Anonymkode: d02b9...474 Det kan ikke stemmer, jeg bruker ikke deo og får gule flekker. Anonymkode: 63307...635 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #10 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kan ikke stemmer, jeg bruker ikke deo og får gule flekker. Anonymkode: 63307...635 Ja, fett og proteiner fra svette kan visst også gjøre tøyet gult, men kombinasjonen med aluminium gjør det verre. Anonymkode: d02b9...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå