Gjest Gjest_ulla_* Skrevet 12. desember 2005 #1 Skrevet 12. desember 2005 har noen prøvd denne ?http://unbra.net/startside/index_html
ZIBRA Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 Nei, men har bestillt en idag! Regner med at den kommer ganske kjappt! Håper den er like god som de skriver!
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #4 Skrevet 12. desember 2005 Hvordan kan den gi støtte og løft hvis man bare "limer" den utenpå?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Dytter opp denne her, jeg. Noen som har prøvd den siden i fjor, og som vet om det funker? Hadde vært veldig kjekt om noen ville dele sine erfaringer... :-)
Latee Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Prøvde min på for noen dager siden og den satt overraskende bra! Håper bare den holder like bra hele kvelden...
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 (endret) Dytter denne opp i håp om flere erfaringer.. Anyone? ..eller kanskje noen har prøvd Nubra? Endret 29. april 2007 av Frk. Grønn
Kvist Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 (endret) Jeg har prøvd Nubra. Ble ikke noen favorittbh akkurat. Fikk følelsen av svette, klamme pupper i plastikk Har brukt den noen ganger for det da, praktisk under kjoler og sånn, men liker ikke å gå en hel dag med den. Måtte også øve litt i speilet for å få den til å sitte riktig, men trakk etterhver konklusjonen at mine pupper sitter for langt fra hverandre til at jeg fikk den til å lage særlig kløft uten at det var fryktelig ubehagelig. Men det har vel mer med min kropp å gjøre, enn at bhen var dårlig *endret* Så på linken din etter at jeg postet, det er ikke den på forsiden jeg har prøvd, men den som heter bare NuBra i den grønne menyen. Endret 29. april 2007 av Kvist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå