Gå til innhold

Hvordan pakke og sende et stort bilde på lerret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har solgt et bilde på Finn, og siden det er bekjent som vil kjøpe dette har jeg gått med på å sende bilde (mottaker betaler for dette).  Men hvordan pakke dette godt for å ikke bli skadet under frakt? Det er litt stort bilde (90x120) på lerret. 

Anonymkode: 1dd65...cbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Surr det først inn i bobleplast. Deretter hvis du har tilgjengelig, legg papplater på begge sider. 

Pakk inn i gråpapir. 

Skriv "forsiktig" på pakken, så går det helt fint. Som Norgespakke, er den også forsikret inntil en viss sum.

Gå nok helt fint :)

Anonymkode: 2c7d9...49b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Surr det først inn i bobleplast. Deretter hvis du har tilgjengelig, legg papplater på begge sider. 

Pakk inn i gråpapir. 

Skriv "forsiktig" på pakken, så går det helt fint. Som Norgespakke, er den også forsikret inntil en viss sum.

Gå nok helt fint :)

Anonymkode: 2c7d9...49b

Takk for svar! Kjøper inn litt bobleplast. Papp har vi. Det går nok fint. Ble bare litt usikker. Har litt isopor liggende mener jeg, men det holder sikkert bobleplast og papp. 🎄😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville brukt isopor, og så papp utenpå igjen. Og legge noe ekstra på hjørner for å beskytte dem ekstra! 

Skrevet
Taluno skrev (11 timer siden):

Jeg ville brukt isopor, og så papp utenpå igjen. Og legge noe ekstra på hjørner for å beskytte dem ekstra! 

Har litt isopor, men tror ikke det er nok. Dette med hjørnene har jeg tenkt på. Skal legge på litt ekstra beskyttelse der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...