Gå til innhold

Hva ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bolig med stort kjøkken, 3 store soverom men kun en (stor) stue og ingen boder inne eller bolig med et større soverom og 2 mindre, lite kjøkken men 2 stuer av grei størrelse og ekstra innvendig bod og separat vaskerom?

Anonymkode: e7d4d...403

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bolig med stort kjøkken, 3 store soverom men kun en (stor) stue og ingen boder inne eller bolig med et større soverom og 2 mindre, lite kjøkken men 2 stuer av grei størrelse og ekstra innvendig bod og separat vaskerom?

Den andre. Vaskerom ❤ 

Anonymkode: 4bab9...8a2

• Hjerte 1
Skrevet

Nummer to, helt klart. Stue nummer to kan være spisestue dersom kjøkkenet er for lite til å ha kjøkkenbord. 

Anonymkode: 8d0c4...2f8

Skrevet

Jeg ville valgt det første. Syns god størrelse på soverom er viktig! Vaskerom og innvendig bod er ikke viktig for meg så lenge det er god skap-plass. 

Anonymkode: ff44c...b1f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nummer to, helt klart. Stue nummer to kan være spisestue dersom kjøkkenet er for lite til å ha kjøkkenbord. 

Anonymkode: 8d0c4...2f8

Det er god nok plass til spisebord men selve kjøkkeninnredningen er liten, altså lite benkplass og mindre skap.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville valgt det første. Syns god størrelse på soverom er viktig! Vaskerom og innvendig bod er ikke viktig for meg så lenge det er god skap-plass. 

Anonymkode: ff44c...b1f

Er forsåvidt enig men leker med tanken at stue nummer to kan fungere som gjesterom(sovesofa) og eventuelt delvis kontor. Er i grunn vant til store soverom og i tillegg ha to stuer så er litt vanskelig valg. 

Skrevet

Nummer to, helt klart. Boder!

Anonymkode: 8f3c8...a73

Skrevet

Nummer to.

• Liker 1
Skrevet

Nr 2 

Anonymkode: 79c73...d56

• Liker 1
Skrevet

Den med stort kjøkken, tre store soverom og stor stue. 

Anonymkode: 755cb...add

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...