Gå til innhold

Redd for å få bæsj på kuken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ff jeg jevnlig går til. I helgen har hun lyst å prøve analsex. Er litt grønn her, men hva gjør man konkret for å bli helt ren der bak? Er livredd for å få bæsj på kuken. 

Anonymkode: bf904...e81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondom.

Anonymkode: 72567...d9c

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Ta på en kondom vel. Uansett om vedkommende bruker både klyster og skylling så kan det fortsatt være dritt der, og tarmbakterier.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Kondom. Men om du er livredd så er kanskje ikke analsex noe for deg. Veldig sannsynlig at det skjer, og om man er model nok for analsex så burde man være moden nok til å ikke bry seg om slikt.

Anonymkode: fb5de...37f

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Google eksponeringsterapi.

Anonymkode: 146ec...49d

• Nyttig 1
Skrevet

Livredd?? Såpe og vann om det skjer bruker å gå helt bra. 

Anonymkode: 98417...96d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har en ff jeg jevnlig går til.

Føler du at behandlingen hjelper? 😉

Anonymkode: c349f...789

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har en ff jeg jevnlig går til. I helgen har hun lyst å prøve analsex. Er litt grønn her, men hva gjør man konkret for å bli helt ren der bak? Er livredd for å få bæsj på kuken. 

Analsex er overvurdert. Hullet ser verre ut, du får bæsj på kuken og hullet er ikke unikt for damer. Ikke føles det like bra heller. Og ikke har det naturlig glidemiddel. Det finnes andre måter å spice opp sexlivet på enn å involvere bæsjehullet.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun kan bruke analdusj. Det vil likevel ikke være garantier for at det er helt rent. Bruk kondom.

Anonymkode: 174c6...0d9

Skrevet

Hvis du er livredd for litt gris under analsex høres det ikke ut som om du er veldig interessert i det. Litt lukt og rester er normalt, uansett hvor nøye man vasker. Analsex er ikke for alle og det er helt greit. 

Anonymkode: 1bd05...7b1

• Liker 6
Skrevet

Avstår fra analsex  og sier fra at det ikke er noe for deg 

Anonymkode: 3ebce...393

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke ha analsex om du ikke føler du er helt klar for det og har veldig lyst. At hun har lyst er ikke god nok grunn. 

• Liker 5
Skrevet

Det er synd at folk skal føle seg presset til analasex og at mange unge i dag tror at det er normalt og at det forventes av dem :( Syk og ekkel trend! Hva er neste steg, liksom? Når ikke vaginal sex, munnpuling og bæsjesex er spennende nok lenger? 

Anonymkode: 10278...46e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er synd at folk skal føle seg presset til analasex og at mange unge i dag tror at det er normalt og at det forventes av dem :( Syk og ekkel trend! Hva er neste steg, liksom? Når ikke vaginal sex, munnpuling og bæsjesex er spennende nok lenger? 

Anonymkode: 10278...46e

Analsex regnes som vanlig sex, og på seksualforumet skal man strengt tatt holde seg for god til å kalle analsex(eller annen sex) for bæsjesex og ekkelt. Slutt å klikk deg inn på slike tråder om det støter deg så voldsomt.

Jeg tror jeg hadde venta med dette TS. La i det minste tanken modne noen uker. Det virker ikke som du har et snev av lyst og da blir det raskt en dårlig erfaring.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Analsex når gutten ikke vil: "bruk kondom", "ta deg sammen", "såpe og vann", "analdusj"

Analsex når jenta ikke vil: "IKKE gjør det!", "partneren din er psykopat som ønsker dette", "slå opp!", "dette grenser til voldtekt"

Anonymkode: 65761...536

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Analsex når gutten ikke vil: "bruk kondom", "ta deg sammen", "såpe og vann", "analdusj"

Analsex når jenta ikke vil: "IKKE gjør det!", "partneren din er psykopat som ønsker dette", "slå opp!", "dette grenser til voldtekt"

Han skriver jo ikke at han ikke vil, kun at han er redd for bæsj på kuken. 

Men så klart skal han ikke ha analsex om han ikke vil. Har aldri prøvd det selv og har heller aldri tenkt å prøve.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ekstra skeptisk fordi hun har en grusom bæsjelukt. Har ikke turt å si det til henne, men etter at hun har vært på do lukter det skikkelig ille. Kan det være fordi hun snuser?

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ekstra skeptisk fordi hun har en grusom bæsjelukt. Har ikke turt å si det til henne, men etter at hun har vært på do lukter det skikkelig ille. Kan det være fordi hun snuser?

Er hun veganer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Åh, det er deg igjen…

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...