Gå til innhold

Noen andre kan relatere til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanken på han som gikk langt over lenger tid til å bli kjent med deg, ofret ting for deg og den følelsen at han virkelig likte deg, men du avviste han sterkt fordi du var ung og blendet av et hav med mannfolk. Nå føler du at hvis du så han igjen eller kunne gå tilbake i tid hadde du aldri nølt å bli sammen med han.

hvorfor er det slik. Er det fordi man har aldri fått det den personen ga? Mange mislykkede dating forsøk? Noen som har svaret?

Anonymkode: d5231...952

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kun forholde deg til de lystene og behovene du har akkurat nå, kanskje vil de endre seg og du angrer på et valg du har tatt, men det kan du jo ikke vite før du er der i framtiden. 

Jeg tror at om du hadde hatt de rett følelsene da, så har du ikke ignorert dem, selv i et hav av menn så er det utrolig hva forelskelse gjør med oss. 

Kan godt være jeg tar feil 😅 Vi er jo så ulike, så litt av hvert finnes 

Har du følelser for han? Eller er det det at du liker hva en slik tilnærming vil gi deg nå? For det er, som du sier,et hav av menn der ute 😅 Å blandt dem finns det mange du kan få fine følelser for, som er åpen for å bli kjennt med deg 😊 

• Liker 1
Skrevet

Blendet av et hav av mannfolk? Nei, det høres mer ut som noe som incels fabler om at unge kvinner opplever.

Det jeg tror er vanlig for de fleste er at smak endrer seg ettersom man får mer livserfaring og kjenner seg selv bedre. Og at man kan tenke at man hadde ikke gjort de samme valgene i livet hvis man visste da man stod i situasjonen det man vet i dag. Men de fleste lever greit med at sånn er livet, og at det ikke har noen hensikt å grave seg ned i noe som man uansett ikke har noe kontroll over.

• Liker 1
Skrevet

Nei kan ikke relatere til det. Jeg har avvist menn for en grunn og selvom noen av de er bra menn for andre så passet de ikke meg uansett 

Anonymkode: 2e382...69a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...