AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #1 Skrevet 15. desember 2022 Har lyst til å bestille en Didriksons-jakke på nettet da jeg finner absolutt ingen i butikkene her men er litt usikker på størrelsen..Har målt over brystet mitt og der er det 84 cm noe som tilsvarer str S. Men er jakkene små eller store i størrelse? Jeg liker ikke at de er oversized, jeg har så lite hodet at det ser bare ut som om jeg drukner..Men vil heller ikke at jakken er trang.. Noen som kan veilede meg litt? 🤗 Anonymkode: 6e903...9d8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #2 Skrevet 15. desember 2022 Jeg synes de er bittelitt store i størrelsen. Og så er de ganske lange i armene. Men så kommer det jo an på hvilke merker du kjøper til vanlig, og hvor mye klær du skal ha under. (KappAhl er for eksempel sinnsykt store i størrelsen, så hvis man er vant til å handle der, vil man oppleve Didrikson som små i størrelsen) Anonymkode: 43761...f5c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #3 Skrevet 15. desember 2022 Synes de er kjempestore i størrelsen. Anonymkode: ada12...4bf
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Skrevet 15. desember 2022 Jeg har to Didriksons-jakker, både vinterparkas og regnkåpe, og begge er i min vanlige størrelse. Men: jeg synes de er i trangeste laget i skulderpartiet. Jeg kunne ikke gå opp en størrelse, for da var de alt for store på resten av meg (og alt for lange i armene) - og fremdeles litt trang i skuldrene. Er hovedsaklig plagsomt når jeg triller barnevogn i oppoverbakke.. Anonymkode: c9277...616
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 Jeg har en parkas for bruk ned til ca 5-7 minus. Jeg bruker vanligvis XS/S. Valgte str 36 og er glad for at jeg ikke valgte mindre. Har plass til veldig tykk ullgenser ved behov. Passe lang nok på ermene. Ser ikke for stor ut. Er veldig godt fornøyd med kjøpet. Anonymkode: 0a39f...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå