AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Baby er 10 uker gammel, spiser og legger på seg veldig bra. Hun har ofte våte bleier - minimum hver 3. - 4. time. I går hadde hun også mange skikkelig våte bleier. Nå har hun sovet siden 20:00, og til min store overraskelse var ikke bleien våt da hun våknet for mat rundt midnatt. Hun har heller ikke tisset under ammingen. Bør jeg være bekymret? Kontakte helsesykepleier i morgen? Allmenntilstanden virker fin, men jeg har ikke målt om hun har feber. Anonymkode: dca16...991
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Ville ventet å se til i morgen tidlig, eller i løpet av natten. Ikke uvanlig at de tisser sjeldnere innimellom. Mine har også gjort det uten at de har vært syke etterhvert som de nærmet seg året. Anonymkode: 85106...a29
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 Vet ikke. Jeg mistolket overskriften og hadde råd til hvordan få baby til å tisse, og ikke trenge bleien. Men kanskje det har noe for seg likevel. Hold baby over vasken/do, med stumpen ned, og knærne opp mot brystet.. så skal det komme tiss etter søvn, og etter mat. Anonymkode: 6bdd3...6d6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Baby er 10 uker gammel, spiser og legger på seg veldig bra. Hun har ofte våte bleier - minimum hver 3. - 4. time. I går hadde hun også mange skikkelig våte bleier. Nå har hun sovet siden 20:00, og til min store overraskelse var ikke bleien våt da hun våknet for mat rundt midnatt. Hun har heller ikke tisset under ammingen. Bør jeg være bekymret? Kontakte helsesykepleier i morgen? Allmenntilstanden virker fin, men jeg har ikke målt om hun har feber. Anonymkode: dca16...991 Kontakt helsesykepleier imorgen eller dra på legevakta om du merker noe annerledes med adferden hennes Anonymkode: d53fd...f76
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #5 Skrevet 15. desember 2022 Hun tisset heldigvis rikelig nå 😅 Anonymkode: dca16...991 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #6 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun tisset heldigvis rikelig nå 😅 Anonymkode: dca16...991 Så bra🥰🤠Anonymkode: d53fd...f76
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 Dette har skjedd med min en gang i blant også, plutselig har det gått noen timer og bleien er nesten like tørr, selv om hun har spist masse. Men har alltid tisset etter en stund, har aldri opplevd at det har gått kjempelang tid (da ville jeg ringt lege, men ikke for så kort tid som du beskrev med mindre baby virket syk og/eller ikke spiste i tillegg) Anonymkode: 550c2...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå