AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #1 Skrevet 14. desember 2022 Jeg har en barndomsvenn som har vært interessert i meg i mange mange år, og som fikk seg dame for litt siden. Jeg er selv i forhold. Barndomsvennen min og jeg hadde et kjempe fint vennskap(nærmest bestevenner) men vi kuttet kontakt brått da jeg fikk meg kjæreste og vi har ikke pratet på 4 år før han nå tok kontakt med meg igjen. Vi kom fram til at vi skal møtes igjen og at det passer bra ute på byen. Etter dette har jeg hatt ulike scenarioer i hodet om hvordan det kommer til å bli å møte han igjen, og føler meg nærmest redd for å bli fristet av ham. Kjenner en slags spenning i kroppen. Dette er rart fordi jeg har bare hatt vennskapelige følelser for han siden vi var bitte små. itillegg har han dame og jeg ønsker ikke ødelegge noe som helst, samtidig som jeg elsker min egen kjæreste/samboer høyt. Det har heller aldri falt meg inn å noen sinne være utro. Det er bare så rart med alle disse tankene og følelsene til ham. Samboeren min har veldig lite tid til meg for tiden og det kommer til å forbli sånn en stund også. Vet ikke om det er derfor jeg føler det på denne måten. jeg elsker kjæresten min over alt, og jeg har aldri kjent noe «spenning» ved noen andre menn. Kan det være fordi kjæresten min ikke har så mye tid til meg at jeg føler det på denne måten? Jeg er forvirra. Er det helt feil av meg å møte han? Noen som har vært i samme situasjon? -K24 Anonymkode: 2ccc7...586
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Jeg tror det er ganske vanlig med en "hva hvis" tanke med venner som har vært interessert og du aldri gav det en sjangse. Har en sånn en selv. Jeg er i forhold på 11 året og tanken kan slå meg en gang i blant, men jeg er lykkelig med kjæresten min. Tror bare det er fordi man kan bli nysgjerrig på noen man vet man kunne fått, men ikke ønsket der og da. Jeg ville nok ikke ha møtt han, da det føles feil overfor samboeren min. Og husk at en tanke bare er en tanke! Anonymkode: 840bc...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 Tror spenningen blir borte i det øyeblikket du ser ham igjen, litt som å treffe broren sin... Spørsmålet er jo hvilken agenda han har...hvorfor tar han kontakt nå...? Anonymkode: 6eb80...433 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror spenningen blir borte i det øyeblikket du ser ham igjen, litt som å treffe broren sin... Spørsmålet er jo hvilken agenda han har...hvorfor tar han kontakt nå...? Anonymkode: 6eb80...433 Jeg lurer også på hvorfor han tar kontakt nå. Han virker fortsatt interessert i meg. Føles nesten som om dama hans kun er en type distraksjon. Hun vet ikke at vi prater. (kan ta feil om dette) men har bare fått det inntrykket nå. Anonymkode: 2ccc7...586
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #5 Skrevet 14. desember 2022 Det er alltid spennende å treffe folk. Det forsvinner ikke selv om man er i forhold. Forhold er jo også ganske monotont og kjedelig så da det jo ekstra savn etter å kunne møte andre. Også ser jeg at du er 24 år i tillegg. Ikke bruk de beste årene av livet ditt på et forhold du kommer til å bli lei av uansett. Tjueårene er de beste man har og da man har mulighet å oppleve ting mens man enda er relevant. Forhold kan du bruke tiden din på når du er 40 og livet er ganske platt og kjedelig uansett. De tingene du kan gjøre i tjueårene får du ikke mulighet til når du blir eldre. Anonymkode: 397b8...cba
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #6 Skrevet 14. desember 2022 Du føler som du gjør fordi du er sugen på oppmerksomhet. Anonymkode: 4cdf9...535 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #7 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du føler som du gjør fordi du er sugen på oppmerksomhet. Anonymkode: 4cdf9...535 Kan hende. Bør jeg da gi meg selv friheten eller ignorere hele greia til det går bort? Anonymkode: 2ccc7...586
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #8 Skrevet 15. desember 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Kan hende. Bør jeg da gi meg selv friheten eller ignorere hele greia til det går bort? Anonymkode: 2ccc7...586 Ville du likt om kjæresten din gjorde noe tilsvarende? Du leker med ilden.. Ikke sikkert det er farlig, men du hadde ikke kjent på slik spenning hvis dette var ei venninne.. Anonymkode: 97fca...bbe 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #9 Skrevet 15. desember 2022 Dine betroelser om at du elsker han du er med, og ikke har ønske om å være utro er verdt nada. Du har en sterk intuisjon for at noe kommer til å skje. Den gamle flørten har uttrykt seg på en slik måte at hele kroppen din føler det, det er bare stengt ute av hodet ditt. Enn så lenge. Anonymkode: 4e3b3...22e 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #10 Skrevet 15. desember 2022 Har du respekt for deg selv og din kjæreste, velger du selvsagt ikke å møte han. Instinktet kommer til å få deg til å gjøre noe du vil angre på. Anonymkode: 7b8be...8a4 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #11 Skrevet 15. desember 2022 Vær ærlig med din samboer om at bestevennen din har tatt kontakt og vil møtes. Fortell at han har dame. Og introduser ideen om at alle fire møtes, ikke bare dere to. Da får du kanskje bestevennen din tilbake uten å såre noen. Og du får blåst ut teite tanker ut av hodet. Anonymkode: 5fb36...db6 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #12 Skrevet 15. desember 2022 Du vil nok ha oppmerksomhet, og da er det fort gjort å trø feil. Velger du å møte ham, slik din situasjon er nå, så kan det lett ende med at du mister kjæresten din. Dette er å leke med ilden, og da er det vanlig å brenne seg. Tenker du egentlig vet hva du bør gjøre. Anonymkode: 3f986...a27 1
Snok1 Skrevet 15. desember 2022 #13 Skrevet 15. desember 2022 Du er bare 24 år og skal jo ikke tilbringe resten av livet sammen med ham som du nå bor dammen med. Følg spenningen og treff ham som du ønsker å treffe. Unge mennesker trenger å flakse litt fra blomst til blomst.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #14 Skrevet 15. desember 2022 Det er nostalgi. Anonymkode: 0d12b...ae0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #15 Skrevet 15. desember 2022 Du kommer aldri til å glemme han ! Jeg har en slik venn jeg aldri har glemt. Har heller ikke møtt ham på veldig veldig mange år av respekt for han jeg var gift med (nå ex altså) I går møttes vi endelig igjen å det var bare så fint (men exen min har rett, det er intens connection mellom oss) å det var helt umulig å holde fingrene av fatet… Anonymkode: 22a4a...e96
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #16 Skrevet 15. desember 2022 Er han like gammel som deg? Får vondt inni meg av sånnt. Stakkars nye dama hans🙄 Anonymkode: 91010...7b1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #17 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Er han like gammel som deg? Får vondt inni meg av sånnt. Stakkars nye dama hans🙄 Anonymkode: 91010...7b1 Ja, vi er like gamle. Vokst opp sammen. Jeg syntes også veldig synd på den nye dama hans.. Jeg har snakket med samboeren min om at han har tatt kontakt osv, har ikke fortalt noe om hva jeg har følt ovenfor dette da. Anonymkode: 2ccc7...586 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #18 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vær ærlig med din samboer om at bestevennen din har tatt kontakt og vil møtes. Fortell at han har dame. Og introduser ideen om at alle fire møtes, ikke bare dere to. Da får du kanskje bestevennen din tilbake uten å såre noen. Og du får blåst ut teite tanker ut av hodet. Anonymkode: 5fb36...db6 Jeg har fortalt samboeren min om at han tok kontakt osv, bare ikke følelsene mine til dette. Det hadde vært en god idé å møtes alle 4, tviler bare på at dama til barndomsvennen min er gira på det. Tipper at han ikke kan nevne noe om meg til ho Anonymkode: 2ccc7...586
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #19 Skrevet 16. desember 2022 Han har kanskje hørt at opptatte menn er mer interessante for en del kvinner, og vil prøve det på deg. Anonymkode: 3f986...a27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå